نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  رژیم خیلی کم‌چـرب هم عارضه دارد! متاسفانه بسیاری از افراد در جامعه تنها چربی رژیمی ...

  چند توصیه برای کاهش اشتها تمام آنهایی که اهل رژیم‌ گرفتن‌ هستند، حتما این نک...

  چای جای آب را نمی گیرد کاهش آب بدن علاوه بر چروکیدگی سلول ها، مایع سینووی...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

همه چیز درباره «تب کریمه کنگو» از شایعات تا تکذیب وزارت بهداشت پایگاه خبری لقمه: رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیردار وزارت بهداشت با تکذیب انتشار بیماری تب کریمه کنگو از طریق خوردن گوشت آلوده، تاکید کرد: برخی فکر می‌کنند که خوردن گوشت آلوده می‌تواند منجر به انتشار این بیماری شود؛ این موضوع را قویا تکذیب می‌کنم زیرا تنها عامل ابتلا به این بیماری تماس با لاشه و خون تازه حیوان بیمار است.
زندگی شاداب‌ با این 10خوراکی انسان از همان آغاز خلقت به‌دنبال اکسیر جوانی بوده تا بتواند سالم و شاداب زندگی کند و طول عمر بیشتری داشته باشد. گرچه هنوز هم نتوانسته به این معجون خالص دست یابد، اما مصرف بعضی غذاها در رژیم غذایی روزانه دست‌کمی از اکسیر جوانی ندارد.
چرا قهوه در ایران گران است؟ قهوه که پس از آب ارزان‌ترین نوشیدنی در جهان است در اولویت 10 واردات قرار دارد و کالای لوکس ایرانی محسوب می‌شود لذا قهوه کیلویی 35 هزار تومان به قیمت کیلویی 120 هزار تومان فروخته می‌شود.
شیرین کام بدون کالری زیاد کوچک و بزرگ ندارد. همه ما کمابیش عاشق طعم شیرین هستیم و خوردن شیرینی، نوشابه، بستنی و غیره را با هیچ‌چیزی در دنیا عوض نمی‌کنیم. البته خودتان بهتر می‌دانید که مصرف زیاد قند و شیرینی‌جات و نوشیدنی‌های شیرین برای سلامتی خوب نیست و مصرف بیش از اندازه این قبیل خوردنی‌ها زمینه ابتلا به چاقی و خدای نکرده دیابت نوع2 را فراهم می‌کند.