نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  میوه های مفید برای دندان مصرف پیاز برای جلوگیری از فرسوده شدن دندانها مفید ...

  ۹ علت خون ریزی لثه را بشناسید افرادی که از نخ دندان استفاده می کنند، گاهی دچار خ...

  مواد غذایی ضد فراموشی کدامند؟ خیلی‌ها به محض این‌ که نکته‌ای را فراموش یا وسایل‌...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

غُلغُل قلیان قدغن! ۱۰-۱۲ سالی هست قلیان به یکى از سرگرمی‌های رایج در ایران به ویژه در میان جوانان و نوجوانان تبدیل شده است و هر چه هم وزارت بهداشت و پزشکان به جوانان توصیه می‌کنند ‌این عادت خطرناک را ترک کنند، بی‌تأثیر است.
آشنایی با خواص گوشت شترمرغ پایگاه خبری لقمه: گوشت شترمرغ در دسته گوشت‌های قرمز طبقه بندی ‌می‌شود و از لحاظ ارزش غذایی از کم چرب‌ترین و سالم‌ترین نمونه‌های گوشت قرمز است و دارای فواید فراوانی است.
آیا منجمد کردن، ویتامین‌ها را از بین می‌برد؟/با بهترین روش های فریز کردن مواد غذایی آشنا شوید آیا فکر می‌کنید خوراکی‌های منجمد در مقایسه با محصولات تازه ارزش غذایی کمتری دارند؟ آیا منجمد کردن، ویتامین‌ها را از بین می‌برد؟ اگر پاسخ‌تان مثبت است وقت آن رسیده که با این باور نادرست خداحافظی کنید. همه چیز به همین سادگی نیست. چون فریز کردن مواد غذایی شرایط خاصی دارد که اگر رعایت نشوند، روی ارزش غذایی آنها تاثیر منفی می‌گذارد. دکتر محمدرضا وفا، متخصص تغذیه در این باره توضیح می‌دهد.
8 تا از بدترین عادت‌های غذایی هیچ کس بی عیب و نقص نیست و تقریباً هیچ کس نمی‌تواند ادعا کند اصول تغذیه‌ی سالم را مو به مو رعایت می‌کند حتی خود متخصصان تغذیه.