نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  تدابیر غذایی در فصل زمستان هر فصلی دارای مزاج است. مزاج فصل زمستان سرد و تر ا...

  توت‌فرنگی، نوبرانه‌ای کم کالری توت‌فرنگی منبع خوبی از فیبر، ویتامین C، پتاسیم و آ...

  سالاد را جایگزین غذا نکنید معمولا انواع سالادهایی که ما ایرانی‌ها مصرف می‌کنی...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

تغذیه زنان از کودکی تا سالمندی نسل های گذشته عادات غذایی خود را عیناً به نسل های فعلی منتقل می کنند و همان طور که پیش از این هم به آن اشاره شد عادات غذایی درست یا غلط در آغازین سال های زندگی، در دوران نوپایی و کودکی شکل می گیرد، در این دوران عدم برخورداری دختران از تغذیه مناسب، متعادل و متنوع آنها را به سمت سوءتغذیه سوق می دهد و بارزترین آثار عدم دسترسی آنها به ریزمغزهای گوناگون را می توان در بیماری های جسمی دوره های مختلف زندگیشان مشاهده کرد.
گوجه فرنگى یا سیب طلایی یا سیب عشق! گوجه‌فرنگی كه امروزه یكی از رایج‌ترین و پرمصرف‌ترین صیفی‌جات در جهان است، برای سالیان متمادی به نام سیب طلایی یا سیب عشق معروف بود و تنها یك گیاه زینتی مورد استفاده در باغچه‌ها بود.
رژیـم خـراب‌کن‌هـا را بشناسید! اگر از 10 نفر بپرسید که بهترین راه لاغری کدام است، هر کدام‌ از آنها یک نظر خواهند داد و شما در نهایت 10 جواب متفاوت خواهید داشت که باز هم نمی‌توانید بر اساس آن تصمیم بگیرید که از کدام شیوه می‌توان بهترین نتیجه را گرفت.
مقابله با اشتباهات تغذیه ای همه ما کمابیش در زندگی ضعف‌هایی داریم که ما را آسیب‌پذیر می‌کنند. در حوزه تغذیه نیز این ضعف‌ها وجود دارند و به مراتب بیشتر هم هستند. وقتی سال‌ها به خوردن یک ماده غذایی نامناسب عادت کرده‌ایم دل کندن از آن خیلی سخت است حتی اگر بدانیم به سلامتی‌مان آسیب می‌زنیم. اما در مقابل این ضعف‌ها چه باید کرد؟