نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  کنترل فشارخون با گوجه فرنگی گوجه فرنگی خواص مغذی متعددی دارد که در ادامه به تع...

  مصرف این مواد برای جلوگیری از سرطان و بیماریهای قلبی و فشار خون خوردن غذاهایی غنی ازآنتی اکسیدان‌ها به همه توصیه ش...

  فندق، گردو، بادام و پسته باعث حساسیت در کودکان می‌شود متخصص کودکان و نوزادان گفت: 11 درصد از کودکان مبتل...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

لاغری با افزایش سوخت و ساز بدن افزایش سرعت سوخت و ساز بدن باعث تسریع روند کاهش وزن می شود. به همین دلیل، به بدن خود لطفی کنید و توصیه های زیر را انجام دهید.
گردشگر روس: مردم ایران بسیار مهربان و مهمان نوازند دندانپزشک روس که به همراه قطار گردشگری در تور رفت و برگشت یک روزه تهران - شمال (سوادکوه) شرکت کرده بود، گفت: مسافرت به ایران و بویژه استان مازندران بسیار لذت بخش و خاطره انگیز است.
خواص درمانی عسل‌های گیاهی در فصل سرما عسل در بسیاری از كشورهای جهان با نام طلای طبیعی معروف است. درحقیقت این خواص درمانی كم‌نظیر و شفابخش عسل‌ و انواع مختلف آن است كه موجب شده این ماده طبیعی این‌چنین مورد توجه بسیاری از مردم و پزشكان طب سنتی و مدرن در جهان قرار بگیرد. آنتی‌باكتری‌های موجود در انواع مختلف عسل‌های گیاهی موجب می‌شود تا این محصول طبیعی یكی از بهترین داروهای طبیعی و موثر در درمان برخی از بیماری‌ها و اختلال‌های جسمی و روحی در انسان باشد.
ملخ دریایی کلسترول دارد؟ اگر زیاد به چشم‌های ریز و سیاه و آن سبیل بلند و باریک و پاهای سوسکی‌اش زل نزنید و حس کنجکاوی‌تان باعث نشود بدنش را لمس کنید شاید بتوانید برای یک‌بار هم که شده مزه‌اش را بچشید‌. با این ملخ دریایی که به آن میگو می‌گویند غذاهای متنوعی مانند میگو پلو، قلیه میگو، میگو سوخاری، خورش میگو و چیپس میگو تهیه می‌کنند.