نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  لزوم مصرف ویتامین ها و املاح چیست

  قوانین طلایی برای غذا خوردن این هفت قانون طلایی، قوانینی است که همه متخصصان تغ...

  میوه‌ای 10 هزار بار قوی‌تر از شیمی‌درمانی پوست این میوه خواص شگفت انگیزی دارد که بیشتر از آب...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

خوراکی‌هایی با کالری منفی و صفر کدامند مواد غذایی کم کالری، می توانند به کسانیکه به دنبال کاهش وزن هستند کمک کنند چرا که، بدن مجبور می شود تا از انرژی های ذخیره شده خود نیز در کنار آنها استفاده کند.
فلفل سیاه تند اما درمانگر بدون شک فلفل سیاه ادویه مورد علاقه همه نیست؛ اما افرادی از این ادویه استفاده می‌کنند و به آن علاقه دارند معتقدند که این ادویه بسیار دوست داشتنی است.
انقلاب علیه رژیم‌ های غذایی! بعضی افراد برای اینكه خیلی سریع و در مدت زمان كوتاهی لاغر شوند، به رژیم‌های لاغری غیرعلمی و نامتعادلی رو می‌آورند كه هر چند باعث كاهش وزن زیاد در مدت زمان كوتاه می‌شوند، ولی صدمات جبران‌ناپذیری بر سلامت بدن وارد می‌كنند. اما بعضی از عوارض هستند كه در هر رژیمی وجود دارند چون شخص تحت رژیم كمتر از نیاز بدن خود غذا می‌خورد، بنابراین بدن از دریافت بعضی از نیازهای ضروری خود در طول رژیم محروم می‌شود.
تولید دانه‌های روغنی و خوداتکایی در آن یک راه رسیدن به امنیت غذایی است پایگاه خبری لقمه: در میزگردی با حضور کارشناسان، نیاز ۹۵ درصدی به واردات کالای استراتژیک دانه‌های روغنی،افزایش مصرف به موازات کاهش تولید، ظرفیت ۴.۶ میلیون تن کارخانه‌های روغن کشی و نیز ضایعات ۲۵ درصدی دانه روغنی کلزا مورد بررسی قرار گرفت.