نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  آرام خوردن و درست جویدن غذا در توصیه های بهداشتی همیشه به خوردن غذا با آرامش و...

  یک نسخه گیاهی برای درمان نفخ برای درمان نفخ، ابتدا باید علت ابتلا به آن تشخیص د...

  خوردنی های زرد رنگ پر خاصیت زرد رنگی‌ است آرامش‌بخش و شادی‌آفرین. با دیدن این ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

طرز تهیه ماشاب (آش محلی استان قم) سفره‌های ایرانی همچون تابلویی زیبا و رنگین است که هر شهر و استانی بخشی از آن را رقم زده است.
گوشت کوسه حرام است / برخورد جدی با فروشندگان آبزیان حرام مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: گوشت کوسه بر اساس فتوای رهبر معظم انقلاب اسلامی و سایر مراجع عظام تقلید حرام است.
ارتباط صبحانه کامل و باردار شدن بررسی های جدید حاکی از آن است که، مصرف یک صبحانه کامل به زنان مبتلا به سندروم تخمدان پلی کیستیک (شایع ترین اختلالات غدد درون ریز در زنان و شایع ترین علت نازایی که ناشی از نبود تخمک گذاری است) کمک می کند تا باردار شوند.دریافت کالری صبحانه انسولین ،تستسترون و هورمون هایی را که اختلال در عملکردشان می تواند تاثیر نامطلوبی روی احتمال باردار شدن بگذارد منظم می کند.
اگروفود سی‌ام آغاز به کار کرد/آنچه که باید از اگروفود بدانید سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته با حضور علی آقا محمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری، پائول مرتز رییس فیرترید بخش خارجی مونیخ، سید احمدرضا علایی طباطبایی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران و صدیف بیک زاده عضو هیات مدیره نمایشگاه بین‌المللی افتتاح شد.