نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  میوه های مفید و ضد آلودگی هوا مصرف روزانه یک عدد سیب می تواند عوارض ناشی از آلود...

  چه تنقلاتی دانش‌آموزان را كندذهن می‌‌كند؟ معاون دفتر سلامت آموزش و پرورش با اعلام اینكه پفك،...

  تغذیه برای سلامت ریه ویتامینA، ویتامینD، ویتامینE، ویتامینC و همچنین وی...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

بیخوابی با نوشابه های انرژی زا براساس نتایج یک مطالعه جدید، نوشیدنی‌های انرژی زا موجب افزایش مشکل بی خوابی و بروز حالت عصبی در مصرف کنندگان آن میشود،‌در سال های اخیر مصرف نوشیدنی های انرژی زا در میان افراد از جمله ورزشکاران افزایش یافته که می تواند تاثیرات منفی قابل توجهی بر سلامت آنان داشته باشد.
بهبود رشد اقتصادی و سرمایه‌گذاری در دولت سیزدهم پایگاه خبری لقمه: آمارها نشان می‌دهد رشد اقتصادی در سال های 92 تا 1400 به حدود نصف دوره هشت ساله پیش از آن کاهش یافت. در این میان بخش ساختمان شدیدترین کاهش را تجربه کرد به طوری که متوسط رشد 4.6 درصدی در دولت نهم و دهم به رشد منفی 4.6 درصدی تبدیل شد. با این حال با شروع دولت سیزدهم این روند بهبود چشمگیری داشته است.
فست فودها زیر ذره بین متخصص تغذیه! فست‌فودها، چه خوب چه بد، چه خوشمان بیاید چه خوشمان نیاید، واقعیت دنیای امروز هستند و رژیم غذایی ما را تغییر داده‌اند.
رژیم لاغری ۱۰ روزه برای آب کردن چربی های اضافه اگر می خواهید خیلی زودتر از اینها به نتیجه برسید، باید به رژیم غذایی کوتاه مدت رو بیاورید. این رژیم غذایی کوتاه مدت کمکتان می کند تا در عرض یک هفته تا ده روز به صورت کاملا اصولی چند کیلو وزن کم کنید