نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  بهترین موادغذایی برای تسکین سرماخوردگی گیاهان دارویی آویشن، رازیانه و شیرین‌بیان همراه با...

  سم زدایی بدن با خوراکی در 48 ساعت تعطیلات آخر هفته‌ها تنها برای تمیز کردن خانه نیست،...

  همه‌ی خانگی‌ها قابل اعتماد نیستند خرید بادمجان‌های سرخ و بسته‌بندی شده کارخانه‌ای و ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

من سریع آشپزی می کنم برنامه «به خانه بر می‌گردیم» كه در حال حاضر هم از شبكه پنجم سیما در حال پخش است و طرفداران زیادی را هم به خود جذب كرده است، زمانی اجرای آن را فردی بر عهده داشت كه خود و مادر بزرگوارش از مجریان حرفه‌ای و توانا بودند. او كسی نیست جز سركار خانم «الهام صفوی‌زاده»، مجری خوش‌ذوقی كه اجرای زیبای او را در برنامه‌ها و شبكه‌های مختلف به یاد داریم. وی خاطرات خوبی را در برنامه آشپزی به یاد دارد.
آبمیوه های صنعتی خوب و بد دارند؟ روزگاری نوشیدن آب‌ پرتقال، انار یا آب ‌سیب مختص فصول سرد سال بود، اما حالا اگر در تابستان هوس نوشیدن این نوع آبمیوه‌ها به سرمان بزند، فورا از فروشگاه یا مغازه‌ای آن را می‌خریم و گاهی آنقدر مزه‌اش برایمان دلچسب و خنکی‌اش گوارا می‌شود که چند بار در روز برای رفع عطش و خستگی از آن استفاده می‌کنیم، اما آیا واقعا آبمیوه‌های صنعتی آبمیوه‌اند؟
19 گام تا لاغری و کاهش وزن اضافه وزن و چاقی از مشكل‌‌هایی است كه افراد زیادی با آن دست به گریبان هستند. روش‌های مختلفی هم برای كاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام وجود دارد كه البته همگی آنها اصولی و صحیح نیستند.
تغذیه مناسب برای جلوگیری از کیست سینه چه بخوریم و چطور زندگی كنیم تا حتی به دلیل تغییرات هورمونی دوران بارداری هم سینه‌های‌مان كیست‌ساز نشوند.