نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  بخور و نخورهای گرم‌مزاج‌ها یک متخصص طب سنتی با اشاره به خصوصیات افراد با طبع ...

  سالمندان چه میزان موادمعدنی نیاز دارند؟ پایگاه خبری لقمه: مواد معدنی یا املاح برای عملکرد ...

  نوشیدن چای جوشیده ممنوع! مصرف شیر همراه با چای موجب می شود اگزالات چای با ک...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

نشانه‌‌ های بیماری وبا چیست؟ وبا، یکی از بیماری‌های اسهالی است. بیماری ناشی از سمی است که توسط میکروب در روده افراد بیمار ترشح می‌شود. وبا در دو تا پنج درصد بیماران، اسهال شدید ایجاد می‌کند که شبیه آب برنج بوده و بی‌بو است یا گاهی بوی ماهی می‌دهد. اسهال شدید آبکی، استفراغ بدون احساس تهوع قبلی و عطش فراوان از علائم بیماری وبا هستند. نکته قابل توجه در بیماری وبا این است که در این بیماری، ‌دل درد یا دل پیچه وجود ندارد.کارشناسان بهداشتی توصیه می‌کنند در صورت وجود علائم فوق، فورا باید به نزدیک‌ترین مرکز درمانی مراجعه شود.
ارتباط رنگ‌ها با غذا خوردن/ رنگ‌ها و وزن افراد رنگ‌ها روی عملکرد بدن ما تأثیرگذار هستند، به طور مثال بعضی از رنگ‌ها باعث بالا رفتن فشارخون افراد می‌شوند و ایجاد هیجان می‌کنند و بر عکس بعضی دیگر از رنگ‌ها باعث ایجاد احساس آرامش در افراد می‌شوند.
جوان رکورددار کاهش وزن ایرانی را بشناسید جوان 24 ساله سنندجی که طی مدت هشت ماه و 20 روز، 117 کیلوگرم از وزنش را کم کرده بود، تصمیم دارد تا رکورد خود را در ایران و جهان به ثبت برساند.
چگونه به صورت طبیعی لب هایی به رنگ صورتی داشته باشیم؟ با ما همراه باشید تا روش های طبیعی برای روشن کردن لب ها و داشتن رنگ طبیعی صورتی را به شما نشان دهیم.