نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  وقتی انگور می‌خورید، حتماً هسته‌اش را بجوید روغن هسته انگور ترکیب‌های آنتی‌اکسیدانی و فنولی نس...

  چای جای آب را نمی گیرد کاهش آب بدن علاوه بر چروکیدگی سلول ها، مایع سینووی...

  با انواع غذاهای آلرژی‌زا آشنا شوید آلرژی‌های غذایی در سال‌های اخیر نگرانی‌های بسیاری ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

چرا عسل معجزه می کند؟ چند محصول در طبیعت وجود دارد که به اندازه ی عسل خواص درمانی داشته باشند؟ کدام محصول مانند عسل از چنین قدرت اعجاب انگیزی برخوردار است؟ بدیهی است می توان نام چند محصول را آورد، اما تعدادشان انگشت شمار است.
حقایقی عجیب درباره چاقی متخصصان سلامت می‌گویند عوامل چاقی در بین افراد فراتر از بی‌تحرکی و پرخوری است اما با این حال مصرف مواد خوراکی ناسالم مانند مواد قندی و نداشتن فعالیت بدنی قطعات اصلی پازل چاقی هستند.
چرا باید تا می توانیم میوه و سبزی بخوریم؟ آیا می دانید چرا توصیه به خوردن میوه و سبزی فراوان است؟ بیشتر حجم میوه مانند بدن انسان از آب تشکیل شده است. همانطور که ۸۰ درصد وزن بدن ما از آب تشکیل شده ۸۰ درصد حجم میوه ها را نیز آب تشکیل می دهد. تنها ماده غذایی که برطرف کننده تمام نیازهای بدن می باشد میوه است هیچ ماده غذایی وجود ندارد که ۸۰ درصد آب داشته باشد مگر میوه البته سبزیها نیز حاوی مقادیر زیادی آب هستند.
۱۲ غذای سمی و خطرناک که مصرف می‌کنیم پایگاه خبری لقمه: وقتی اسم غذاهای خطرناک را می شنوید به احتمال زیاد به این فکر می کنید که بیشتر مردم دنیا از آن ها اجتناخب کرده و هرگز سراغشان نمی روند. اما حتما برایتان عجیب خواهد بود که برخی از این خوراکی ها همین الان در یخچال یا کابینت آشپزخانه تان جای خوش کرده باشند!