نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  اینفوگرافیک | مصرف مواد غذایی مهم بعد از ۴۰ سالگی پایگاه خبری لقمه: راه‌هایی وجود دارند که می‌توانید...

  5 میوه زمستانی موثر در تقویت سیستم ایمنی بدن سرمای زمستان یکی از عوامل ابتلا به سرماخوردگی، آن...

  چیزهایی که در مورد شکر نمی دانید اینجا بخوانید مضرات شکر که به آن سم سفید هم می گویند، زیاد است ک...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

در فصل سرما عسل بخورید اغلب مردم عسل را به دلیل طعم خوب و خاصیت تنظیم‌کنندگی قند بدن استفاده می‌کنند.
دستور تهیه 10 جوشانده ضد سرما خوردگی رایج ترین نوشیدنی ما چای است اما به گفته متخصصان طب سنتی زیاده روی در مصرف آن توصیه نمی شود، بنابراین بد نیست در کنار آن نوشیدنی های جایگزین مانند انواع جوشانده ها و دم نوش های گیاهی را هم امتحان کنید که هم راحت تهیه می شوند و هم هر نوع سلیقه ای را پوشش می دهند. جوشانده ها از جوشیدن دانه، ریشه یا برگ گیاهان در آب جوش تهیه می شوند. حالا شاید این سوال پیش بیاید که چه تفاوتی بین دم نوش و جوشانده وجود دارد؟
راه‏های مقابله با خستگی بعد از غذا همه ی ما با خستگی بعد از غذا آشناییم به خصوص بعد از ناهار که معمولا بیشتر از وعده های دیگر غذا می خوریم. اما آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا این اتفاق می افتد و یا در برابر آن چه کاری می توان کرد؟
رژیم لاغری ۱۰ روزه برای آب کردن چربی های اضافه اگر توقع دارید زمانی که رژیم می‌گیرید، آب توی دلتان تکان نخورد و گرسنه نشوید، یعنی یا برای لاغر شدن خیلی مصمم نیستید یا کلا تعریف درستی از رژیم ندارید! سلامتی و زیبایی حق افرادی است که اراده بهتر و قوی‌تری دارند. همین یک میان وعده را بخورید و شکر خدا را کنید این میان وعده را یا در فاصله صبحانه تا ناهار بخورید، یا در فاصله ناهار تا شام.