نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  مهمترین علائم اختلالات تغذیه‌ای چیست؟ با توجه به تمرکز افراطی جامعه‌ آمریکا بر کمال‌گرا...

  تغذیه در پیاده‌ روی اربعین پایگاه خبری لقمه: به دلیل وجود برخی بیماری‌ها در ک...

  سالمندان چه میزان موادمعدنی نیاز دارند؟ پایگاه خبری لقمه: مواد معدنی یا املاح برای عملکرد ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

شغل هایی که میتوان با آن پولدار شد پایگاه خبری لقمه: اگر می‌خواهید در خانه راحت بنشینید و بدون هیچ هزینه یا مزاحمتی برای خودتان کسب و کاری راه بیندازید و از قضا پول خوبی هم در بیاورید، این شغل‌ها درآمدتان را افزایش می‌دهد.
چگونه شکم خود را کوچک کنیم؟ چربی های دور کمر و ظاهر بدی که این چربی های اضافه به ترکیب بدن می دهند، ممکن است برای بسیاری از افراد آزار دهنده باشند. احتمالاً همه افراد دوست دارند کمری باریک، زیبا و منعطف داشته باشند. چنین خصوصیاتی علاوه بر اینکه نشان سلامتی فرد به حساب می آیند، مسلماً در ترکیب بندی بدن هم تاثیر گذار خواهند بود.
راز موفقیت در مشتری مداری زندگی در شهر بزرگی مثل تهران که هزینه های سرسام آوری در آن رقم می خورد مستاجران را هر سال یا دست کم چند سال یک بار به محله دیگری سوق می دهد . در این میان ناگزیری با هم محله ای های جدید بر حسب نیاز مراوده داشته باشی یکی از این هم محله ای ها فروشنده یا فروشنده های محترم سوپرمارکت یا به قول قدیمی ها خواروبارفروشی محله است ....
روشی بامزه برای غلبه بر خوردن عصبی پایگاه خبری لقمه: خوردن عصبی مشکل میلیون ها انسان مانند شما است. اگر از نوسانات رژیم غذایی خسته شدید و می خواهید از شر خوردن عصبی خلاص شوید، یک راه به شما معرفی می کنیم که بدون غذا خود را آرام کنید.