نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  لبنیات محلی بخوریم یا نه؟ آیا واقعا این لبنیات محلی و طبیعی هستند و چه افراد...

  فواید خوردن ماهی در دوران بارداری برای کودک یک کارشناس تغذیه، برای پیشگیری از حالت تهوع در درو...

  بهبود سنگ کلیه با مالیدن روغن شوید دکتر کردافشاری متخصص طب سنتی گفت: گرم نگه داشتن نا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

میوه‌ها و تنقلات شب یلدا چیست+ تصاویر قرن‌هاست که مردم آغاز زمستان را که برابر با شامگاه سی‌ام آذر و بامداد یکم دی است به نام شب یلدا یا شب چله جشن می‌گیرند و تنقلات و میوه صرف می‌کنند.
پرخوری موجب درد مفاصل/کم‌خوری باعث پیری زودرس یک متخصص طب سنتی گفت: در پرخوری جذب غذا به‌درستی صورت نمی‌پذیرد و موجب ضعف معده، تنگی نفس و درد مفاصل شده،همچنین در کم‌خوری و تداوم آن، قوای بدن تحلیل رفته ضعف در بدن بروز می‌کند که سوءتغذیه یا کم‌خوری منجر به پیری زودرس می‌شود.
آیا به غذا خوردن معتاد هستید؟ نمی‌توانید دست از غذا خوردن بکشید؟ حتی وقتی سیر هستید و دلتان حتی یک ذره هم ضعف نمی‌رود، باز هم دوست دارید خوراکی در دهان بگذارید؟ اگر این حالت شما در موقعیت‌های استرس‌زا بیشتر می‌شود، باید به این فکر کنید که ممکن است به غذا خوردن معتاد شده باشید. اگر می‌خواهید از این موضوع مطمئن شوید، می‌توانید آزمون زیر را انجام دهید تا ببینید به غذا اعتیاد دارید یا نه!
فرآیند رزرو هتل در سیستم‌های رزرواسیون پایگاه خبری لقمه: پس از انتخاب مقصد سفر، در کنار خرید بلیط، اولین کاری که باید انجام دهید، رزرو هتل است. البته انتخاب هتل نیاز به دقت و زمان کافی دارد؛ چراکه محل اقامت در کیفیت سفر تاثیر زیادی می‌گذارد.