نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  پوست کیوی و باید و نبایدهای مصرف آن بهتر است پوست میوه به دلیل استفاده از حشره‌کش‌ها د...

  حقایقی درباره "تاریخ انقضا"ی موادغذایی برای بسیاری از ما بارها اتفاق افتاده که مقابل یخچا...

  دانه‌ها و مغزها بهترین میان وعده برای دانش آموزان هستند نوع چربی موجود در این گروه از نوع چربی‌های مفید بو...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

غذاهای پرخاصیت و ضد پیری را بشناسید تلاش کنید چربی اشباع شده بیش از 7 درصد کالری دریافتی شما را تشکیل ندهد. غذاهای پر خاصیت مانند شکلات تلخ را فراموش نکنید.
6 چاشنی فوق​العاده برای تجربه زندگی احساسی بی نظیر حتما برای‌تان پیش آمده كه روزی كسالت‌بار را تجربه كنید روزی كه با بی‌حوصلگی و رخوت آغاز شود و تا پایان شب ادامه پیدا كند. معمولا در چنین حالتی نه‌تنها بی‌حوصلگی بر روابط كاری، قراردادها، رابطه دوستانه و كیفیت زندگی‌تان اثر می‌گذارد بلكه می‌تواند زندگی زناشویی شما را نیز تحت تاثیر خود قرار دهد.
بررسی وضعیت تغذیه ای دانشجویان ایران پایگاه خبری لقمه: مسئول گروه تغذیه بالینی وزارت بهداشت گفت:بررسی ها نشان می دهد بیش از 6 درصد از دانشجویان تمام روزهای هفته از نوشابه یا آبمیوه صنعتی استفاده می کنند، حدود 57 درصد نیز به ندرت از آن استفاده می کنند. همچنین حدود 5/12 درصد دانشجویان تمام روزهای هفته از شیرینی جات ، مصرف می کنند و حدود 6 درصد نیز اصلا شیرینی مصرف نمی کنند. این در حالی است که توصیه می شود مقدار مصرف انواع شیرینی باید به حداقل برسد.
آشنایی با خواص گوشت شترمرغ گوشت شترمرغ در دسته گوشت‌های قرمز طبقه بندی ‌می‌شود و از لحاظ ارزش غذایی از کم چرب‌ترین و سالم‌ترین نمونه‌های گوشت قرمز است و دارای فواید فراوانی است.