نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  روغن کنجد و سبوس برنج از فشار خون پیشگیری می‌کنند پژوهشگران ژاپنی در تحقیقات خود دریافتند که ترکیب ر...

  راه سفید کردن دندان‌ها چیست؟ رنگ سفید دندان‌ها و یک لبخند که در آن دندان‌های س...

  خوردن صبحانه و پرهیز از مصرف نوشابه‌های گازدار از فشار خون بالا می‌کاهد نتایج یک بررسی نشان داد که حفظ نمایه‌ی توده‌ی بدنی...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

انقلاب علیه رژیم‌ های غذایی! بعضی افراد برای اینكه خیلی سریع و در مدت زمان كوتاهی لاغر شوند، به رژیم‌های لاغری غیرعلمی و نامتعادلی رو می‌آورند كه هر چند باعث كاهش وزن زیاد در مدت زمان كوتاه می‌شوند، ولی صدمات جبران‌ناپذیری بر سلامت بدن وارد می‌كنند. اما بعضی از عوارض هستند كه در هر رژیمی وجود دارند چون شخص تحت رژیم كمتر از نیاز بدن خود غذا می‌خورد، بنابراین بدن از دریافت بعضی از نیازهای ضروری خود در طول رژیم محروم می‌شود.
مصرف زیاد گوشت و نمک فراوان سبب ایجاد سنگ کلیه می‌شود پایگاه خبری لقمه: معاون پژوهشی مرکز تحقیقات نفرولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به دلایل ابتلا به بیماری سنگ کلیه، گفت: کلیه‌های ۱۲ درصد مردم ایران سنگ ساز است و این میزان در آینده رشد فزاینده دارد.
برای لاغری تا می توانید ماهی بخورید! پایگاه خبری لقمه: می خواهید لاغر شوید و در عین حال نمی توانید از خوردن غذاهای محبوبتان دست بکشید. ما یک پیشنهاد ویژه و هوس انگیز برای شما داریم، مصرف ماهی خود را افزایش دهید.
آیا بالون معده در درمان چاقی موثر است؟ یک فوق تخصص بیماری‌های گوارش و کبد با تاکید بر اینکه:« گذاشتن بالون یک روش موقتی برای کاهش وزن است.» خاطرنشان کرد:« تمامی تبلیغات در مورد بالون معده به عنوان یک روش آسان برای درمان چاقی گمراه کننده هستند.»