نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  رژیم‌های فاقد کربوهیدرات‌ خطر سرطان را بالا می‌برند متخصصان حوزه‌ی تغذیه معتقدند برخی از رژیم‌های غذای...

  آیا خوردن غذایی که روی زمین افتاده است اشکالی ندارد؟ هر وقت پسرم غذا و مواد خوراکی‌اش را روی زمین می‌ان...

  آرام خوردن و درست جویدن غذا در توصیه های بهداشتی همیشه به خوردن غذا با آرامش و...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

پایین‌ترین هزینه ماهانه یک خانواده 5 نفره چقدر است؟ در سالهای اخیر که معجزات هزاره سوم پولهای نفت کشور را با شعبده بازی و شامورتی بازی غیب کرده و تحریم را بر سر ملت ریخته اند، مهمانی ناخوانده به نام گرسنگی به خانه های اقشاری از مردم راه یافته است. اکنون هربار که به مغازهای پا میگذاری، گرسنه ای سر میرسد و از تو تقاضا میکند برایش تکه ای پنیر یا قالبی کره یا بسته ای نان بخری. هرچقدر هم در گوش ما بخوانند که این گدایان ثروتمندند و حقه بازند و زیر پوشش باندهای مافیایی فعالیت میکنند، به خرج ما نمیرود چون ما با چشم میبینیم که از سال 84 تا 92 ما که ما باشیم و شغل داریم و سر هر ماه حقوقی به حساب مان ریخته میشود، در خرج زندگی لنگ میزنیم...
تشخیص علت کمبود وزن، اولین قدم برای درمان لاغری یک متخصص تغذیه با اشاره به اینکه اولین گام در درمان لاغری تشخیص علت کمبود وزن است، گفت: بررسی تاریخچه پزشکی، میزان مصرف غذایی فرد، کمبودهای تغذیه‌ای و همچنین عادت غذایی اولین کاری است که باید در خصوص تعیین رژیم غذایی برای این افراد انجام شود.
امان از دل‌ و قلوه شاید تاکنون گذرتان به یکی از خیابان‌ها یا میدان‌هایی که حرفه اصلی مغازه‌داران آن کشتار دام و فروش امعاء و احشای آن است، افتاده باشد و انواع فرآورده‌های دامی همچون کله، پاچه، زبان، سیرابی، شیردان، دل، قلوه، جگر و... را از آنان خریده باشید.
افراد دیابتی که قند کنترل شده ای دارند ممنوعیت غذایی ندارند رئیس انجمن دیابت با بیان اینکه«نوع تغذیه افراد مبتلا به دیابت 2 بستگی به سن افراد مبتلا و وزن و فعالیت های جسمی آنها دارد.» گفت:«برای افراد دیابتی که قند کنترل شده ای دارند محدودیت غذایی داریم اما ممنوعیت غذایی نداریم.»