نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  داشتن پوستی سالم با خوردن آووکادو پایگاه خبری لقمه: آیا آووکادو برای پوست شما مفید ا...

  همبرگر خطرناک‌تر است یا سیگار؟ در حالی‌که هنوز شمار زیادی از مردم جهان به دلیل نب...

  ۵ دلیل خوب برای مصرف تخم مرغ بر خلاف گذشته که تخم مرغ به عنوان یک ماده‌ی غذایی ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

دستور تهیه 10 جوشانده ضد سرما خوردگی رایج ترین نوشیدنی ما چای است اما به گفته متخصصان طب سنتی زیاده روی در مصرف آن توصیه نمی شود، بنابراین بد نیست در کنار آن نوشیدنی های جایگزین مانند انواع جوشانده ها و دم نوش های گیاهی را هم امتحان کنید که هم راحت تهیه می شوند و هم هر نوع سلیقه ای را پوشش می دهند. جوشانده ها از جوشیدن دانه، ریشه یا برگ گیاهان در آب جوش تهیه می شوند. حالا شاید این سوال پیش بیاید که چه تفاوتی بین دم نوش و جوشانده وجود دارد؟
در هفته چقدر گوشت قرمز بخوریم؟ یک متخصص تغذیه در امور سرطان گفت: مصرف بالای گوشت قرمز و گوشت‌های فرآوری شده که همبرگر و کالباس شامل آن می‌شود می‌تواند از علل ایجاد سرطان روده باشد. حتی گوشت قرمز دودی یا نمک‌سود هم باعث ایجاد مواد سرطان‌زا می‌شود.
این میو‌ه‌ها و صیفی‌جاتی را با پوست بخورید اکثر ما هنگام خوردن پرتقال، پوست آن را بی‌درنگ دور می‌ریزیم درحالی‌که نمی‌دانیم پوست پرتقال نزدیک به دوبرابر گوشت این میوه ویتامین ث دارد.
چه بخوریم تا ام اس نگیریم؟ بحران ویتامین دی این روزها در جماعت ایرانی به اوج خود رسیده و هشدارهای اهالی سلامت کشور را در پی داشته است.