نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  6 ماده‌ی غذایی مرتبط با تب یونجه در بیماری تب یونجه نه پای یونجه در میان است و نه ا...

  توصیه‌های بهداشتی برای غذای عزاداران محرم با توجه به فرا رسیدن ماه محرم و برگزاری مراسم مذهب...

  غذاهای غیر خانگی آهن کافی ندارند یک کارشناس تغذیه مرکز بهداشت استان یزد گفت: مصرف ن...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

بهترین جایگزین‌های گوشت قرمز و مرغ پایگاه خبری لقمه: این روزها گیاهخواری طرفداران زیادی پیدا کرده و خیلی‌ها ناگهان رژیم غذایی همیشگی را رها می‌کنند و گیاهخوار می‌شوند. اما سوالی که مطرح می‌شود این است؛ آیا جانشین های گیاهی می‌توانند همه مواد موردنیاز بدن را تامین کنند؟
فندق؛ خوشمزه و مغذی و بسیار پرانرژی این میوه‌ی خوشمزه حاوی مواد معدنی و عناصری مانند کلسیم، فسفر، پتاسیم، منگنز، مس، سلنیوم، روی، آهن و منیزیم می‌باشد و از ویتامین‌های خانواده‌ی ب (B۱ ،B۲ ،B۳ ،B۵ ،B۶) و ویتامین C ،E و K نیز بی‌بهره نیست.
مصرف نوشابه در ایران 2 برابر میانگین جهانی این روزها نوشابه به عنوان یك نوشیدنی دوست‌داشتنی و همه‌گیر در سبد كالاهای مصرفی خانواده‌های ایرانی جا خوش كرده است حتی در ادارات و سازمان‌ها هم این نوشیدنی به عنوان یك نوشیدنی لوكس به مصرف می‌رسد، تا آنجا كه گاهی حضور نوشابه بر سر سفره‌ها به عنوان نمادی از احترام به كارمند و مهمان نیز تعبیر می‌شود.
چند درصد از کالاهای اساسی با ارز نیمایی و ترجیحی وارد می شوند؟ پایگاه خبری لقمه: گرچه هنوز تکلیف حذف ارز ۴۲۰۰ مشخص نیست اما در آستانه تصمیم‌گیری در این رابطه، سهم واردات اقلام اساسی با ارز ترجیحی تا چند برابر ارز نیمایی سنگین‌تر است، به طوری که فقط ۲۰ درصد ارزش دلاری و حدود ۱۲ درصد حجم واردات این کالاها در سامانه نیما تامین ارز می‌شود.