نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  پخت طولانی مدت سبزی از ارزش غذایی موجود در آن می‌کاهد بهتر است افراد در صورت تمایل به سرخ كردن سبزیجات، ...

  افزودن ماست به اسفناج از جذب کلسیم جلوگیری می‌کند اگر می خواهید اسفناج را با ماست مخلوط کنید بهتر اس...

  غذاهای سرخ‌شده احتمال بروز سرطان را افزایش می‌دهند یک متخصص تغذیه گفت: غذاهای سرخ‌شده و روغن‌هایی که ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

خواص و فواید بی شمار چای زنجبیل لقمه: گیاه درمانی رویکردی جدید در درمان بیماری‌هاست و اگر توسط اهل فن آن تجویز شود، بهترین راه رفع ناخوشی‌هاست. تغذیه به روش سنتی، اولویت بخش عمده‌ای از جمعیت هند است و علاقه شدیدی به نوشیدنی‌ها بویژه چای دارند. یکی از این نوشیدنی‌های مورد علاقه آن‌ها، چای زنجبیل است که خواص زیادی دارد.
تـغـذیـه قـدیمی‌هـا 4 غـلط دارد گذشت زمان بر نوع خوراک ما هم تأثیر گذاشته و نسل امروز نباید از باورهای بسیار قدیمی درباره غذا خوردن پیروی کنند؛ باورهایی که اشاره‌ای به مهم‌ترین آن‌ها خواهیم داشت.
اگر هنوز از چاقی شکمی رنج می برید... اغلب افرادی که به انواع رژیم های غذایی برای کاهش وزن رو آورده اند، اذعان دارند که حذف چربی شکم بسیار دشوار است.
آبمیوه های صنعتی خوب و بد دارند؟ روزگاری نوشیدن آب‌ پرتقال، انار یا آب ‌سیب مختص فصول سرد سال بود، اما حالا اگر در تابستان هوس نوشیدن این نوع آبمیوه‌ها به سرمان بزند، فورا از فروشگاه یا مغازه‌ای آن را می‌خریم و گاهی آنقدر مزه‌اش برایمان دلچسب و خنکی‌اش گوارا می‌شود که چند بار در روز برای رفع عطش و خستگی از آن استفاده می‌کنیم، اما آیا واقعا آبمیوه‌های صنعتی آبمیوه‌اند؟