نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  بهترین زمان برای تعویض مسواک آیا می دانید چه تعداد باکتری بر روی مسواک شما زندگ...

  آداب غذا خوردن در سفر از نگاه طب سنتی/برای جلوگیری از آب به آب شدن چه کنیم یک متخصص طب سنتی توصیه کرد: برای پیشگیری از بیماری...

  4 باور رایج که رژیم غذایی شما را خراب می‌کند برای این که تغذیه‌ی سالم و وزن متعادلی داشته باشید...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

آبمیوه های صنعتی خوب و بد دارند؟ روزگاری نوشیدن آب‌ پرتقال، انار یا آب ‌سیب مختص فصول سرد سال بود، اما حالا اگر در تابستان هوس نوشیدن این نوع آبمیوه‌ها به سرمان بزند، فورا از فروشگاه یا مغازه‌ای آن را می‌خریم و گاهی آنقدر مزه‌اش برایمان دلچسب و خنکی‌اش گوارا می‌شود که چند بار در روز برای رفع عطش و خستگی از آن استفاده می‌کنیم، اما آیا واقعا آبمیوه‌های صنعتی آبمیوه‌اند؟
شخصیت خود را با مواد غذایی شکل دهید یافته های جدید علمی دانشمندان نشان می دهند که مواد غذایی می توانند در دستگاه گوارش واکنش هایی ایجاد کنند که باعث تغییرات روحی در انسان می شود و بر شخصیت انسان تاثیر می گذارد .
با دمنوش‌های گیاهی به جنگ آنفلوآنزا بروید پایگاه خبری لقمه: هیچ نوشیدنی مثل یک دمنوش خوشمزه و داغ، حال آدم سرماخورده را دگرگون نمی‌کند. با دمنوش‌های گیاهی به جنگ سرماخوردگی و آنفلوآنزا و عوارض شایع زمستان بروید.
اگر زیاد عرق می کنید، بخوانید برخی از مواد غذایی مانند سیر و پیاز می تواند روی بوی بد عرق تاثیرگذار باشد و موجب افزایش و تغییر در بوی آن شود.