نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :  
 

  خطر ابتلا به سرطان مری با مصرف چای داغ یک فوق تخصص گوارش و کبد با اشاره به اینکه سرطان م...

  دختران نوجوان از مصرف تنقلات و نوشابه های گازدار اجتناب کنند عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی یزد ضمن گرامیداشت...

  غذاهای عضله آور برای مردان بسیاری از افراد با وجود ورزش های مستمری که انجام م...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

10 توصیه برای وعده های غذایی سالم پایگاه خبری لقمه: دانشگاه علوم پزشکی تهران ، 10 نکته برای وعده های غذایی سالم به مردم توصیه کرده است.
چرا لاغر نمی شوم؟ اگر تلاش می‌کنید لاغر شوید اما هر بار تیرتان به سنگ می‌خورد و به نتیجه نمی‌رسید احتمالاً پای عواملی در میان است که شما از آن‌ها غافل هستید.
تاثیر روانی تغذیه بر انسانها چگونه است ؟ تا به حال به این موضوع فكر كرده‌اید كه در شبانه‌روز، چقدر وقت‌تان صرف خوردن و آشامیدن یا فكركردن به این دو موضوع می‌شود؟ سعی كنید یك روز، زمانی را ‌كه صرف آماده‌‌‌كردن یا خوردن غذا و فكر كردن در مورد این موضوع می‌كنید، ثبت كنید. احتمالا این زمان بسیار بیشتر از زمانی خواهد بود كه صرف كارهای دیگر می‌كنید.
تحمل بوی بد سیر و پیاز، ارزشش را دارد از درمان سرطان گرفته تا بهبودی بیماری های قلبی عروقی ، خوردن سیر و پیاز مزایایی دارد که ارزش تحمل بوی بد آنها را به انسان می دهد . خانم شوارتز ، پزشک خانواده می گوید : « خوردن سیر و پیاز را هیچگاه ترک نکنید چون خاصیت درمانی زیادی دارند و این حرف که پیاز را از غذا جدا کنید را هم به کلی فراموش کنید . با توجه به قدرت درمانی این مواد مغذی ، باید مقدار مصرف آنها را در سبد غذایی خانواده بیشتر کنید . »