نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

عسل طبیعی با طعم پورشه پایگاه خبری لقمه: عسل شکوفه لیمو که شرکت "پورشه لایپزیگ" آن را به بازار عرضه کرده است، توسط ۱.۵ میلیون زنبور عسل تولید می‌شود.
غذاهای قهرمان پرور کدامند؟ نگاهی داریم به رژیم غذایی 14 قهرمان انیمیشنی محبوب و بیماری هایی که با پیروی از این رژیم غذایی به احتمال زیاد از آنها دور می مانند. در کنار هر کدام از مواد غذایی که آنها در ذهن ما جا انداخته اند، یک دستور غذایی ساده و خوشمزه هم ما پیشنهاد داده ایم.
فست فودها و اختلال در سوخت و ساز بدن پایگاه خبری لقمه: پیر، جوان، کودک، چاق، لاغر، عادی، در هر شرایطی که هستید باید از خطرهای هر روز و هر شب رفتن به همبرگر فروشی و پیتزا فروشی آگاه باشید و سعی کنید دفعات این برنامه‌ها را به حداقل برسانید. اما اگر چاق هستید، به دانسته‌هایتان این را هم اضافه کنید، خطر فست فودها، علاوه بر چاق کردن افراد و افزایش خطر بیماری‌های قلبی، اختلال در سوخت و ساز بدن است که به ویژه در افراد چاق بیشتر است. یعنی آدم هایی که چاق هستند، بیشتر از افراد لاغر، از این غذاها آسیب می بینند.
آیا به غذا هم می توان معتاد شد؟ محققان معتقدند برخی افراد اعتیاد به مواد غذایی دارند یعنی حتی بدون اینکه احساس گرسنگی بکنند عادت به خوردن آن ها را وادار به خوردن چیزی می کند.