نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  غذاهای ضد سرماخوردگی همان طور که می‌دانید رژیم غذایی و سبک زندگی در ابت...

  آزمون غذا در فصل امتحانات مادران هرکاری می‌کنند تا به خیال خود فرزندانشان از...

  ۷ توصیه برای صبحانه خوردن کوچولوها کودک شما هم جزء آن دسته از کودکانی است که هنگام خو...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

دستور تهیه 10 جوشانده ضد سرما خوردگی رایج ترین نوشیدنی ما چای است اما به گفته متخصصان طب سنتی زیاده روی در مصرف آن توصیه نمی شود، بنابراین بد نیست در کنار آن نوشیدنی های جایگزین مانند انواع جوشانده ها و دم نوش های گیاهی را هم امتحان کنید که هم راحت تهیه می شوند و هم هر نوع سلیقه ای را پوشش می دهند. جوشانده ها از جوشیدن دانه، ریشه یا برگ گیاهان در آب جوش تهیه می شوند. حالا شاید این سوال پیش بیاید که چه تفاوتی بین دم نوش و جوشانده وجود دارد؟
آشنایی با حقه های رژیم لاغری پژوهش جدیدی نشان می‌دهد که گذاشتن یک بسته یخ روی بافت چربی می‌تواند به سوختن کالری در بدن کمک کند. اما به‌راستی کدام حقه رژیم‌های لاغری واقعاً کار می‌کند؟
12 پیشنهاد خوب برای داشتن یک صبحانه مقوی می دانید چرا متخصصان تغذیه روی خوردن صبحانه تاکید می کنند؟ از مهم ترین دلایل این تاکید، مطالعاتی است که نشان می دهد صبحانه موجب تمرکز ذهنی بیشتر و ایجاد تفکری خلاق در فرد می شود.
تأثیر شکلات در افزایش قدرت مغز تحقیقات جدید دانشمندان مصرف شکلات را با تعداد برندگان جایزه نوبل در یک کشور مرتبط دانسته و نشان داده است که مصرف شیرینی می تواند به قدرت مغز بیافزاید.