نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  تنظیم ساعت وعده های غذایی باعث جلوگیری از چاقی می شود محققان دریافتند که کاهش وعده های غذایی و تنظیم ساع...

  با انرژی‌زاترین میوه‌ها آشنا شوید اگر در پایان روز احساس خستگی و بی‌حالی می‌كنید احت...

  کمبود ویتامین C، موجب افزایش کلسترول بد در افراد می‌شود عضو هیات علمی انستیتو تحقیقات تغذیه کشور با بیان ا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

توصیه‌های مهم پس از پرخوری اغلب ما در بسیاری از اوقات تلاش می‌کنیم یک رژیم‌ غذایی سالم و ضدالتهابی حاوی مواد خوراکی متنوع را دنبال کنیم اما گاهی نیز هوس فست‌فودخوری به سرمان می‌زند در حالی که بدن نیز به طور طبیعی به این قبیل مواد غذایی ناسالم واکنش‌های التهابی نشان می‌دهد.
داروهای ضد پیری وارد بازار می شوند یک پزشک انگلیسی می گویند داروهای ضد پیری که می توانند خطر بروز بیماری هایی مانند سرطان و زوال عقل و همچنین چروک پوست را کاهش دهند، به زودی به بازار عرضه می شوند.
کاهش نرخ رشد نقدینگی به تنهایی برای مهار تورم کافی نیست/ لزوم اجرای سیاست های تثبیت پایگاه خبری لقمه: عدم کاهش چشم گیر تورم با توجه به موفقیت دولت سیزدهم در نزولی کردن روند رشد نقدینگی، نشان می دهد نوسانات نرخ ارز نقش غیر قابل انکاری را در جهش های تورمی ایفا می کند و مهار پایدار تورم مستلزم اعمال و اجرای سیاست های تثبیتی به صورت کامل است.
این سوسیس كالباس‌های خوشمزه! همین چند سال پیش بود که انتشار گزارش اداره استاندارد تهران درباره کشف تخلفات گسترده در صنعت سوسیس و کالباس جنجال زیادی را در کشور به پا کرد و بسیاری از تولیدکنندگان فعال در این صنعت در مظان اتهام قرار گرفتند. از زمان انتشار آن گزارش تاکنون بیش از سه سال می‌گذرد. اما آیا در این مدت تحولی در کیفیت سوسیس و کالباس تولید داخل رخ داده است؟