نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  شیر فقط برای استخوان نیست علاوه بر مزایایی كه شیر و لبنیات برای سلامت استخوا...

  خود را در مقابل سرماخوردگی بیمه کنید/ تقویت ایمنی بدن با آنتی اکسیدان پایگاه خبری لقمه: عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی...

  مبتلایان به فشارخون آب کرفس بخورند یک متخصص تغذیه گفت: کرفس خواص زیادی دارد که مهم‌تر...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

صبحانه را با هم بخورید بسیاری از آداب و عادات زندگی در خانواده شكل می‌گیرد. بسیاری از آداب و عادت شكل گرفته در خانواده تعیین‌كننده میزان سلامت​ و شادابی یا بیماری و افسردگی افراد است. بسیاری از شاخصه‌های سلامت​ یا نشانه‌های بیماری زودگذرند و بسیاری دیرپا و مزمن.
10 راهکار برای دوری از کبد چرب با گسترش زندگی صنعتی و کم تحرک، مصرف غذاهای فرآوری شده و پرکالری و به طور کلی تغییر سبک زندگی سنتی به زندگی مدرن، شیوع بیماری‌های مزمن نیز در حال افزایش است. بیماری‌هایی نظیر دیابت، فشار خون، سکته قلبی، سرطان‌ها و سایر بیماری‌های مزمن که در گذشته صدایی از آنها شنیده نمی‌شد این روزها علت اصلی مراجعه به مراکز درمانی هستند.
هتل ها و رستوران های تهران 100 درصد گرانتر شدند+نمودار پایگاه خبری لقمه: تورم ماهانه و تقطه ای شهریور ماه استان تهران در بخش هتل و رستوران صعودی شده و بالاتر از کل کشور به ثبت رسیده است.
مقابله با اشتباهات تغذیه ای همه ما کمابیش در زندگی ضعف‌هایی داریم که ما را آسیب‌پذیر می‌کنند. در حوزه تغذیه نیز این ضعف‌ها وجود دارند و به مراتب بیشتر هم هستند. وقتی سال‌ها به خوردن یک ماده غذایی نامناسب عادت کرده‌ایم دل کندن از آن خیلی سخت است حتی اگر بدانیم به سلامتی‌مان آسیب می‌زنیم. اما در مقابل این ضعف‌ها چه باید کرد؟