نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :  
 

  هندوانه، فشار خون چاق ها را کم می کند تحقیقات اخیر محققان دانشگاه ایالتی کالیفرنیا نشان ...

  کاهش سیستم ایمنی بدن و انرژی با حذف گوشت از برنامه غذایی یک عضو هیات علمی انستیتو تحقیقات تغذیه کشور هشدار ...

  رنگ های مجاز و غیرمجاز در مواد غذایی را بشناسید مدیر گروه بهداشت محیط وحرفه ای مرکز بهداشت نیشابور...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

راه های مقابله با کودکان پُرخور و شکمو با شیطنت دستش را به سمت ظرف شیرینی‌ روی میز، دراز کرد. یک نگاهش به در بود که یکدفعه مادر وارد اتاق نشود و نگاه دیگرش به شیرینی‌های داخل ظرف که از عصر تا حالا دلش را برده بود! تا آمد یکی از آن شیرینی‌های بزرگ شکلاتی را که با ترافل‌های رنگی تزئین شده بود، بردارد سر و کله مادر با ابروهای درهم رفته و یک جیغ بنفش پیدا شد که می‌گفت: «آخه من با این شکم سیری‌‌ناپذیر تو باید چکار کنم؟!» حتما شما هم با چنین صحنه‌‌هایی مواجه شده‌اید.
ظریف: از زبان فرهنگ نوروز بگوییم با سلطه‌گری صلح فراهم نمی شود پایگاه خبری لقمه: محمدجواد ظریف گفت: نوروز یک رویداد طبیعی نیست، یک تحول انسانی است، آن چیزی است که یونسکو در صدر برنامه‌های خود قرار داده است. یعنی تغییر نگرش ها و دیدگاه ها و اگر اساسنامه یونسکو را خوانده باشید با این شروع می‌شود که چون جنگ در اذهان مردم شکل می‌گیرد، باید صلح را هم در اذهان مردم شکل داد.
مواد غذایی را در چه ساعتی از روز بخوریم؟ در مطلب زیر با ساعت بیولوژیکی بدن و اینکه چه غذایی را در چه ساعتی بخورید آشنا می شوید.
گران‌ترین غذای جهان چیست؟ لوکس‌ترین و گران‌ترین غذای جهان موسوم به «استروتارگا بیانکو»، مخلوطی است از خاویار سفید با طلا که به قیمت 100 هزار یورو به ازای هر کیلوگرم برای مشتریان خاص آماده و ارائه می‌شود.