نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  رفع بوی بد دهان در روزه داران یکی از مشکلاتی که اکثر روزه ‌داران در ماه مبارک رم...

  بخورنخورهای رشد قدی کودکان اگر منحنی رشد قدی نوزاد نزولی باشد، نشان‌دهنده آن ...

  تأثیر مصرف گردو بر بهبود ویژگی اسپرم تحقیقات اخیر در دانشگاه کالیفرنیا نشان می‎دهد مصرف...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

خواص عناب/بهترین روش مصرف عناب چیست؟ پایگاه خبری لقمه: عناب یکی از گیاهانی است که در نیمه شمالی ایران به‌طور طبیعی رشد می‌کند و به‌ دلیل استفاده از میوه‌های آن، در نقاط مختلف نیز کشت می‌شود. عناب درختچه‌ای با برگ‌های سبز براق و فاقد کرک یا با کرک‌های بسیار پراکنده است.
چرا غذاهای رژیمی خطرناکند؟ آیا می‌شود از خوردنی‌های رژیمی به جای انواع شیرین، شور و چرب غیررژیمی آنها استفاده کرد بدون آن‌که نگران افزایش انرژی، چربی و قند ناشی از آنها بود؟ به بیان دیگر آیا می‌توان به خوراکی‌های صنعتی که ادعای رژیمی بودن دارند، اعتماد کرد و از آنها بدون ترس از چاقی، اضافه وزن و اختلالات قلبی و عروقی لذت برد؟
خط قرمزهای تغذیه‌ای ١٧ساعت روزه داری نزدیک به ١٧ساعت روزه‌داری، ماه رمضان را در سال‌های اخیر، متفاوت با سال‌های دیگر کرده است. گرمای هوا که با ورود به تیرماه؛ اولین ماه تابستان، شدیدتر می‌شود و تشنگی و گرسنگی، آزمون سخت روزه‌داری را سخت‌تر کرده است.
ترین های اقتصادی سال ۱۴۰۰/ افت و خیز قیمت کالاهای اساسی پایگاه خبری لقمه: نوسانات بازار کالاهای اساسی،افزایش قیمت جهانی مواد غذایی،چالش های ایجاد شده در صادرات محصولات کشاورزی و تبعات حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی برای بخش،از جمله مهم ترین اخبار حوزه کشاورزی در سالجاری بود.