نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  همه حقایق وحشتناک درباره چیپس! تحقیقات نشان می دهد که خوردن یک بسته چیپس در روز ش...

  ایمپلنت بهترین روش درمان برای دندان‌های از دست رفته رئیس نخستین کنگره بین المللی ICOI در منطقه خاورمیا...

  غذای گلادیاتورها را دوباره به سفره‌ها بیاوریم یک کارشناس تغذیه معتقد است، نان جو یکی از بهترین ا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

دندان های تان را سمباده نزنید اصولا یک خمیردندان باید تا حدودی حاوی مواد ساینده باشد تا بتواند عملکرد مسواک را در تمیز کردن دندان ها بهبود بخشد. ولی مقدار بیش از حد مواد ساینده در خمیردندان ضدجرم، باعث سایش مینا و عاج دندان شده و فرد را با مشکلات متعددی روبرو می کند.
یارانه گندم و نان و مسئله محدودیت فروش نان پایگاه خبری لقمه: آیا محدودیت فروش نان واقعیت دارد؟ قرار است صحت و سقم این موضوع در کارگروه آرد و نان طی روزهای آتی با حضور سازمان های متولی و تشکل های بخش خصوصی مورد بررسی قرار گیرد.
قصۀ نان سنگک؛ از شاه عباس تا علی جغجغه و سهمیه بندی نان شاطر، خمیرگردان، نان پزان، نان درآر و پادو... این‌ها اعضای تیمی هستند که سال‌ها است خوشمزه‌ترین نان سنتی ایران را سر سفره‌های مردم می‌گذارند. مردانی که کنار تنها تنور مثلثی شکل دنیا می‌ایستند، و قدیمی‌ترین نان مثلثی شکل دنیا را می‌پزند؛ سنگک!
وضعیت بازار کالاهای اساسی در ماه رمضان/هزینه برخی از اقلام سفره افطار چقدر است پایگاه خبری لقمه: شکل تغذیه با آغاز ماه رمضان تغییر می‌کند. تامین کالری مورد نیاز بدن یکی از ضروریات بوده که بر اساس گزارش سازمان جهانی بهداشت روزانه هر فرد به ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ کالری نیاز دارد.