نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  علائم و نشانه های سکته مغزی ناقص از زبان محققان پایگاه خبری لقمه: سکته مغزی نه تنها برای فردی که س...

  نوشابه‌ هایی با توهم انرژی نوشابه‌های انرژی‌زا، نوشیدنی‌های‌ نسبتا جدیدی هستن...

  بهترین شیوه مصرف مکمل ها لقمه: وقتی ویتامین هایی چون آهن، روی، کلسیم و ... ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

این چربی شما را چاق نمی‌كند گرچه ممكن است بافت چربی در قسمت‌های مختلف بدن ذخیره شده باشد، اما صرف‌نظر از محل ذخیره چربی در بدن، باید پذیرفت چربی، چربی است و هرچه مقدار چربی ذخیره شده در بدن كمتر باشد، بهتر است. البته این موضوع درباره چربی ـ كه با عنوان چربی قهوه‌ای از آن نام برده می‌شود ـ صدق نمی‌كند.
خوردنی های خواب آور کدامند؟ غذاهایی که میل می کنید، می توانند به شما احساس انرژی یا کسالت و خواب آلودگی بدهند. در واقع خوردن یک وعده غذایی ممکن است از شما یک فرد پر انرژی بسازد و غذای دیگری شما را خسته و خواب آلوده کند. اثرات اصلی مواد غذایی را می توان به محتویات آنها نسبت داد و اینکه چگونه بدن ما نسبت به آنها واکنش نشان می دهد.
توصیه‌های سرآشپز برای کاهش مصرف نمک همه می‌دانیم که مصرف بیش از اندازه‌ی نمک برای سلامتی خوب نیست. امروزه سرآشپزهای حرفه‌ای با علم به این موضوع سعی دارند در عین تهیه‌ی غذاهای خوشمزه، میزان سدیم (نمک) استفاده شده در غذاهایشان را کاهش دهند.
14 روش برای خوش‌طمع کردن غذاها آشپزی از آن هنرهایی است که اگر کمی خلاقیت هم چاشنی آن شود، لقب «کدبانو» را برای خانم خانه همراه می‌آورد و دست‌پخت خوبش را خوب‌تر می‌کند.