نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  بهترین شیوه مصرف مکمل ها لقمه: وقتی ویتامین هایی چون آهن، روی، کلسیم و ... ...

  بیماران قلبی کله پاچه و سوسیس، کالباس نخورند یک متخصص تغذیه گفت: برای پیشگیری از بیماری‌های قلب...

  مصرف شیر و فرآورده های لبنی برای چه کسانی مطلقا ممنوع است؟ اگر افراد از دوران کودکی و نوجوانی کلسیم کافی دریا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

چالش ایران و افغانستان بر سر سهم آب از رود هیرمند/حقابه ایران از هیرمند چقدر است؟ پایگاه خبری لقمه: رودخانه هیرمند یکی از رودهای پرآب افغانستان است که به دریاچه هامون می‌ریزد. اما مدتی است که ممانعت افغانستان از ورود سهم ایران از آب هیرمند به مشکلی جدی برای استان سیستان و بلوچستان ایران تبدیل شده است.
میوه‌هایی که قرآن کریم به آنها اشاره کرده در نوع خود بی‌نظیر است رئیس دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خصوص فلسفه حیات نباتی و گیاهی قرآن کریم، ابراز داشت انجیر و زیتون سردسته گیاهانی هستند که در قرآن عنوان شده‌اند گویی هر کدام از گیاهان و میوه‌های قرآنی، کلیدی در درمان بسیاری از بیماری‌ها به شمار می‌روند.
چربی های خون را این گونه کنترل کنید کلسترول خوب یا HDL (لیپوپروتئین با چگالی زیاد) بر خلاف LDL مانع بروز حمله قلبی می شود.
یک نوشیدنی طبیعی برای دفع سموم بدن غالب افراد قهوه و چای را جزو نوشیدنی‌های مورد علاقه خود می‌دانند و کمتر به نوشیدن آب توجه دارند و چون آن را نوشیدنی خنثی می‌دانند، اغلب تمایل چندانی به مصرف آن ندارند اما با اضافه کردن مقداری آب لیموترش به آب آشامیدنی می‌توان از فوائد شگفت‌انگیز هر دوی آنها برای سلامت بدن بهره‌مند شد.