نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  رژیم غذایی دشمن مغز را بشناسید رژیم غذایی سرشار از قند برای مغز مضر است.

  خوردن میوه برای بیماران کلیوی مفید است پزشکان در یک مطالعه جدید تاکید کردند افزودن میوه و...

  آشنایی با ویتامین k از این گذشته ویتامین K در مقابله با التهاب‌های مرب...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

دستور تهیه 10 جوشانده ضد سرما خوردگی رایج ترین نوشیدنی ما چای است اما به گفته متخصصان طب سنتی زیاده روی در مصرف آن توصیه نمی شود، بنابراین بد نیست در کنار آن نوشیدنی های جایگزین مانند انواع جوشانده ها و دم نوش های گیاهی را هم امتحان کنید که هم راحت تهیه می شوند و هم هر نوع سلیقه ای را پوشش می دهند. جوشانده ها از جوشیدن دانه، ریشه یا برگ گیاهان در آب جوش تهیه می شوند. حالا شاید این سوال پیش بیاید که چه تفاوتی بین دم نوش و جوشانده وجود دارد؟
10 فایده زردچوبه برای سلامتی زردچوبه یکی از متداولترین ادویه ها در آشپزی است که رایحه ای شبیه به فلفل، طعمی تیز و رنگی طلایی دارد.
علائم فاسد شدن قارچ خوراکی/قارچ سالم چه نشانه ‌هایی دارد؟ آشنایی با علائم فاسد شدن قارچ و روش‌ های تشخیص قارچ خراب از قارچ سالم این امکان را برای شما ایجاد می کند تا بتوانید قارچ ‌های ناسالم را از سالم تشخیص دهید و طعم و کیفیت غذا خود را بهبود بخشید.
مقابله با استرس و اضطراب‌ با این گیاهان دارویی استرس، اضطراب، فشارهای روحی! نگرانی و دلهره! نگرانی از دیر رسیدن، نگرانی از عدم موفقیت، ترس از آینده، ترس از بی‌پولی، استرس‌های شغلی و تحصیلی و هزار و یک دلیل دیگر که باعث می‌شوند اضطراب تمام وجود آدم رابگیرد و امانش را ببرد.