نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  چرا باید هر میوه را در فصل خودش خورد؟ پایگاه خبری لقمه: کارشناسان تغذیه بر این باورند ک...

  خواص کشمش مدیرنظارت برمواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی وبهداشتی ...

  ۷ ماده غذایی که باعث رفلکس اسید معده می‌شود رفلکس اسید بیماری است که در آن شیره معده حاوی اسید...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

قند خون پایین، احتمال بروز زوال عقل را افزایش می‌دهد تحقیقات جدید نشان داد پایین بودن قند خون در افراد سالخوردۀ مبتلا به دیابت نوع دوم ممکن است خطر بروز زوال عقل را افزایش دهد.
قابل توجه خانم‌هایی که بعد از ازدواج چاق شده‌اند در موارد زیادی مشاهده می کنیم خانم قبل از ازدواج در کنترل وزن و تناسب اندامشان دقت و حساسیت فوق العاده ای دارند؛ اما پس از ازدواج با اضافه وزن زیادی مواجه می شوند و هرگز پی به علت آن نمی برند. در این مطلب به مواردی که موجب این اتفاق می شود، می پردازیم.
چگونه با زیره لاغر شویم مصرف بیش از حد کالری عامل اصلی چاقی است و زیره می‌تواند با خاصیت شکستن مولکول چربی و پیشگیری از ترشح برخی هورمون‌ها سبب کاهش وزن شود.
آیا کرم حلزون می‌تواند جوانی و زیبایی را به پوست بازگرداند از اواخر سال گذشته بود که با شروع تبلیغ کرم‌های "حلزون" از رسانه ملی، سوالات مردم درباره سلامت و میزان اثربخشی این محصول که پیش از این در شبکه‌های ماهواره‌ای تبلیغ و غیرمجاز اعلام می‌شد، شروع شد؛ محصولی که با پخش از تلویزیون مهر تایید دریافت کرده بود و حالا با لغو مجوز تولید کارخانه تولید کننده در هفته گذشته، این محصول به بحث داغ رسانه‌ها تبدیل شده است.