نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  شب قبل از امتحان دمنوش نعنا و عسل بنوشید یک کارشناس تغذیه گفت: در شب قبل از امتحان بهتر است...

  خوراکی های موثر در درمان ناباروری مردان لقمه: یک متخصص تغذیه ناباروری مصرف استروژن‌های گیا...

  10 نکته برای مصرف بیشتر لبنیات کم چرب گروه لبنیات شامل شیر، ماست، پنیر، و شیرسویای غنی ش...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

تغذیه‌ی مناسب برای کودکان ورزشکار تعطیلات تابستان فرا رسیده است و خیلی از بچه‌ها برای گذراندن اوقات فراقت خود ورزش را انتخاب می‌کنند. برای این که تفریح، ورزش و سلامتی را با هم آشتی بدهید باید تغذیه‌ی مناسب و متناسب با نیازهای بچه‌ها را در اختیارشان قرار دهید.
شیرین کام بدون کالری زیاد کوچک و بزرگ ندارد. همه ما کمابیش عاشق طعم شیرین هستیم و خوردن شیرینی، نوشابه، بستنی و غیره را با هیچ‌چیزی در دنیا عوض نمی‌کنیم. البته خودتان بهتر می‌دانید که مصرف زیاد قند و شیرینی‌جات و نوشیدنی‌های شیرین برای سلامتی خوب نیست و مصرف بیش از اندازه این قبیل خوردنی‌ها زمینه ابتلا به چاقی و خدای نکرده دیابت نوع2 را فراهم می‌کند.
برای لاغری بیش از حد چه بخوریم؟ لاغر و استخوانی هستید؟ خسته‌اید از بس به دنبال لباس‌هایی گشته‌اید که کمی چاق‌تر نشان‌تان بدهند؟ لباس‌هایی که دوست دارید، در تن‌تان زار می‌زنند؟ به انواع و اقسام توصیه‌های چاقی که هر کدام از اقوام و فامیل تجویز کرده‌اند، عمل کرده‌اید اما بی‌فایده بوده؟
عسل، مانع ریزش مو عسل خاصیت‌های فراوانی دارد كه از جمله آن پیشگیری از ریزش مو است. همه افراد به طور معمول روزانه ۲۰ تا۱۰۰ تار موی خود را از دست می‌دهند، اما ریزش مو بیش از این مقدار باعث كم مویی فرد می‌شود.