نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  اسنك‌های سالم به جای تنقلات برای لاغری بدون مایونز، بدون روغن و بدون تمام افزودنی‌های خوش...

  خونریزی هنگام مسواک زدن علامت وجود جرم دندانی است یک دندانپزشک گفت: اولین علامت وجود جرم، خونریزی هن...

  چای تقلبی چه رنگی است ؟ سولماز چوبکی، کارشناس تخصصی چای سازمان غذا و دارو ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

تعیین جنسیت جنین با تاثیر میوه و سبزیجات دنبال كردن یك رژیم غذایی خاص و درست به زوج‌های جوان كمك می‌كند توانند جنسیت كودك خود را تا حد زیادی تعیین كنند.
این عادت‌ها کلیه شما را از بین می برد کلیه‌ها برای سلامتی بدن اهمیتی فراتر از تصور ما دارند که به‌دلیل این نقش حیاتی و انکارناپذیر در بدن، سزاوار توجه و مهربانی بیشتری هستند.
آیا سیر برای سرماخوردگی خوب است؟ در رساله ذهبیه امام رضا(ع) توصیه شده است که در ماه آخر زمستان سیر مصرف شود.در حدیثی از پیامبر اکرم(ص) نیز آمده است که می فرمایند: سیر بخورید و با آن مداوا کنید. یعنی حضرت هم توصیه به مصرف غذایی و هم دارویی سیر می کنند.هم چنین می فرمایند: درمان هفتاد بیماری در سیر است که بنا به نظر محققان کلمه هفتاد دلیل بر کثرت است؛ یعنی سیر بسیاری از بیماری ها را درمان می کند. در حدیث دیگری نیز پیامبر اکرم(ص) به حضرت امام علی(ع) توصیه می کنند که سیر بخورید و اگر من هم با فرشته هم سخن نمی شدم سیر می خوردم.
چطور از میوه‌های عید نگه‌داری کنیم؟ معمولا در ایام عید مردم اقدام به خرید میوه به مقدار زیاد می‌کنند و حتی میوه 13 روز عید را خریداری می‌کنند پس رعایت نکات لازم برای نگه‌داری آنها ضروری است.