نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  9 غذایی که ممکن است تقلبی و فریب آمیز باشد پایگاه خبری لقمه: بسیاری از مردم نگران تقلبی بودن ...

  عجیب‌ترین روش های خوراکی مقابله با سرماخوردگی غذاهای طبیعی خیلی بیشتر از غذاهای پرکالری خاصیت دا...

  روغن جامد را از برنامه غذایی خود حذف کنید ارتباط مستقیمی‌ میان رژیم غذایی و بیماری قلبی وجود...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

چرا باید شام را زودتر خورد؟ اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که اخبار مربوط به سلامت و تناسب اندام را پیگیری می‌کنند، حتما تاکنون بارها از پزشکان و متخصصان تغذیه شنیده اید که باید شام را پیش از ساعت 7 شب خورد.
زیباتر شدن با توت فرنگی‌های هوس‌انگیز توت‌فرنگی‌های قرمز و زیبا به شما چشمک می‌زنند و شما را وسوسه می‌کنند که دست خالی به منزل نروید، اما باید بدانید که این میوه خوش‌رنگ علاوه بر طعم فوق‌العاده‌ای که دارد، می‌تواند به عنوان ماده اولیه انواع کرم‌ها و ماسک‌های زیبایی که می‌توانید خود در منزل تهیه ‌کنید مورد استفاده قرار بگیرد.
افزایش نشاط و شادابی با مصرف روغن زیتون برای رفع یبوست بهتر است که صبح ناشتا چند عدد سیب را به صورت کمپوت پخته و یک یا دو قاشق غذاخوری روغن زیتون هنگام مصرف اضافه کنند, این کار علاوه بر رفع یبوست, بدن را از مواد زائد پاکسازی می‌کند و موجب شادابی و سرحالی می‌شود.
مقایسه نان سفید و سبوس‌دار کارشناس مسئول واحد بهبود تغذیه دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی نیشابور گفت: به‌طور میانگین نان سبوس‌دار نسبت به نان سفید دو برابر ویتامین، مواد معدنی و مواد فیبری دارد.