نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  منظم خوردن؛ درمان چاقی مفرط نوجوانان نتایج بررسی های جدید نشان می دهد، مصرف روزی ۵وعده ...

  سه ماده خوراکی محرک قوای جنسی علاوه بر استرس، فشارهای روحی و درگیری های ذهنی، نو...

  باورهای تغذیه‌ای/ آیا هسته‌ی سیب حاوی سیانور است؟ در این مطلب به بررسی این باورها و درست و غلط بودن ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

خوراکی‌‌ها علیه اسـترس استرس ممكن است همه جا با شما باشد، مثل محیط كار، در هنگام رانندگی، در جشن‌ها و مراسم و یا حتی در منزل و زمانی كه اخبار ناخوشایندی ممكن است از طریق رادیو و تلویزیون به گوشتان برسد، اما در دنیای پرتنش امروز، چه كسانی ممكن است از استرس در امان باشند؟
لاین ایرانی نیازمند یاری ایرانیان/رقیب سالم نژاد انگلیسی مدیر کل تامین دام شرکت پشتبانی با تاکید بر عزم راسخ مجریان و متخصصان داخلی برای اصلاح روند تولید و مصرف گوشت مرغ، تصریح کرد با بازگرداندن نژاد ایرانی آرین به گستره تولید و همراهی عموم مصرف کنندگان، بساط مرغ‌های غول پیکر وارداتی برچیده خواهد شد.
بهترین نوشیدنی‌ها برای کودکان پیش‌دبستانی پزشکان اطفال آب و شیر را بهترین و مناسب‌ترین نوشیدنی برای کودکان پیش‌دبستانی می‌دانند.
دیابتی ها داروی گیاهی مصرف کنند یا نه؟ رئیس انجمن دیابت ایران با بیان اینکه«استفاده از داروهای گیاهی برای کنترل دیابت را توصیه نمی کنیم چرا که هنوز یک مطالعه علمی در این زمینه انجام نگرفته است.» گفت:«داروهای گیاهی باید به صورت طولانی مدت و به مقدار زیاد مصرف شود تا اثرات خود را داشته باشد و به دلیل اینکه نمی دانیم این داروها چه عوارضی را برای بیماران به دنبال خواهند داشت مصرف آن را توصیه نمی کنیم.»