نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  آناناس میوه سرشار از خاصیت آناناس هم جزء میوه‌های «خوش قیمت»، خوشمزه و سرشار ...

  آبغوره فشار خون را کاهش نمی‌دهد هرچند گنجاندن آبغوره و سرکه در رژیم غذایی خوب است ...

  عوارض نمک دریا جبران‌ناپذیر است وزارت بهداشت اعلام کرد: کمبود ید مهمترین عامل عقب‌...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

چه چیزی پوست را پیر می‌‌کند؟ برخی همواره به دنبال کلید جادویی برای داشتن پوستی شاداب هستند غافل از اینکه رعایت برخی نکات ساده و کم خرج مانند خوردن میوه و سبزی تازه و رعایت رژیم غذایی بهترین نسخه‌ای است که می‌توان پیچید.
آشپزی از هیات تا پروژه های سینمایی پایگاه خبری لقمه: زندگی خصوصی بازیگران، سلایق و روابط‌شان همیشه برای مردم جذاب بوده. آنها دوست دارند بدانند بازیگر مورد علاقه‌شان چه لباسی می‌پوشد، از کدام فروشگاه می‌خرد، چه عطری می‌زند، به چه برند و مارکی گرایش دارد، پاتوقش کجاست و برای این‌که غذا بخورد، عموما به چه رستورانی می‌رود.
دوپینگ حافظه با این خوراکی‌ها در زمان امتحانات مغزدانه‌ها از بهترین خوراکی‌ها برای تقویت حافظه در روزهای امتحان به شمار می‌روند و برای این روزهای دانش‌آموزان و دانشجویان، خوراکی‌های مطلوبی محسوب می‌شوند.
جایگاه ایران در بین برترین مقاصد «سفرِ حلال» پایگاه خبری لقمه:در حالی مالزی کشوری است که تقریبا از سال ۲۰۱۵ موقعیت خود را درصدر جدول برترین مقاصد حلال برای سفر و گردشگری، حفظ کرده است، سه کشور عربستان، ترکیه و اندونزی در رقابت جدی برای رسیدن به این جایگاه قرار دارند.