نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  تجربه کرونا و لزوم تاکید بر تغذیه سالم پایگاه خبری لقمه: حالا که شاید بیش از هر زمان دیگر...

  شلغم را با آویشن بخورید یک متخصص طب سنتی توصیه کرد: از آنجایی که شلغم نفاخ...

  رهایی از رژیم های سفت‌و‌سخت با فیبـر تابستان از راه رسیده. سفر، مهمانی، دورهمی‌های شبان...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

دیابتی ها داروی گیاهی مصرف کنند یا نه؟ رئیس انجمن دیابت ایران با بیان اینکه«استفاده از داروهای گیاهی برای کنترل دیابت را توصیه نمی کنیم چرا که هنوز یک مطالعه علمی در این زمینه انجام نگرفته است.» گفت:«داروهای گیاهی باید به صورت طولانی مدت و به مقدار زیاد مصرف شود تا اثرات خود را داشته باشد و به دلیل اینکه نمی دانیم این داروها چه عوارضی را برای بیماران به دنبال خواهند داشت مصرف آن را توصیه نمی کنیم.»
راه‌های دفع سموم از بدن در روزهای آلوده پایگاه خبری لقمه: متخصص تغذیه با اشاره به بخور و نخورهای روزهای آلوده، گفت: کسانی که فقر آهن، ید و سلنیوم در بدن داشته باشند، بیشتر تحت تأثیر آلودگی هوا قرار می‌گیرند.
خوراکی های حرام در رستوران های تهران چه می کنند؟ تهران پر از رستوران های رنگارنگ است.رستوران هایی که با نام فرانسوی، ایتالیایی، مکزیکی، چینی و مغولی هر روز در جای جای تهران افتتاح می شوند و برای مطرح کردن خود علاوه بر دکوراسیون های عجیب و غریب گاه به سرو انواع غذا های عجیب و غریب نیز روی می آورند ، غافل از این که خوردن این غذاها در کشور اسلامی مجاز است یا خیر؟
شادابی پوست با پرتقال پوست میوه ها، حاوی بیشترین مواد مغذی است. پوست پرتقال نیز خواص خود را دارد که در این مطلب از «MSN» به آن پرداخته شده است.