نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  بر اساس گروه خونی‌تان غذا بخورید تحقیقات نشان داده افرادی که گروه‌های خونی مشابه دا...

  آب میوه تازه یا آب میوه بسته بندی شده؟! هر فردی می داند که میوه ها و سبزیجات، عناصر ضروری ...

  نمک دریا را جایگزین نمک‌ یددار نکنید معاون فنی مرکز بهداشت خوزستان درباره تبلیغاتی که ب...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

کدام رژیم‌ گیاهخواری را انتخاب می کنید ک رژیم غذایی گیاهخواری با برنامه‌ریزی صحیح شیوه‌ای سالم برای تامین نیازهای تغذیه‌ای است.
دیابتی ها داروی گیاهی مصرف کنند یا نه؟ رئیس انجمن دیابت ایران با بیان اینکه«استفاده از داروهای گیاهی برای کنترل دیابت را توصیه نمی کنیم چرا که هنوز یک مطالعه علمی در این زمینه انجام نگرفته است.» گفت:«داروهای گیاهی باید به صورت طولانی مدت و به مقدار زیاد مصرف شود تا اثرات خود را داشته باشد و به دلیل اینکه نمی دانیم این داروها چه عوارضی را برای بیماران به دنبال خواهند داشت مصرف آن را توصیه نمی کنیم.»
جهان زیر بال‌ مرغ‌های تایسون صنایع غذایی تایسون که با نام تجاری TSNشناخته می‌شود، در سال ۱۹۳۵ توسط جان تایسون John W. Tyson در شهر اسپرینگدیل Springdale واقع در ایالت آرکانزاس ایالات متحده آمریکا تاسیس شد.
وقتی غذا به حلق کودکمان پرید چه کنیم؟ هر سال، کودکان زیادی در اثر خفگی ناشی از گیر کردن اشیا و مواد غذایی در گلو و انسداد راه هوایی، جان خود را از دست می‌دهند. این در حالی است که با کمی دقت و ایمن‌سازی محیط اطراف کودک و وسایل‌بازی‌ او می‌توان از بروز بسیاری از این خطرات جلوگیری کرد.