نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  اعتیاد کودکان به فست فود تقویت عادات غذایی نادرست می‌تواند بزرگترین ظلم یک ...

  رژیم ضدکلسترول؛ از این 5 ماده‌ غذایی بپرهیزید بر خلاف باورهای رایجی که وجود دارد بدن ما برای این...

  مبارزه با بوی بد بدن مواد غذایی که می‌خوریم، تأثیر مستقیم بر بوی بد بدن...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

بخور و نخورهای ورزشی رژیم غذایی و رعایت موادی که در طول روز خورده می‌شود، در همه افراد، بویژه ورزشکاران، از اهمیت بالایی برخوردار است و نقش تعیین‌کننده‌ای در روند فعالیت ورزشی آنها دارد.
آیا شما هم به متخصص تغذیه مراجعه خواهید کرد؟ صرف نظر از وزن و ویژگی های جسمانی، عوامل چندی امکان مراجعه افراد به متخصصان تغذیه یا استفاده از رژیم های غذایی خاص را افزایش می دهد که از جمله آنها می توان به عوامل اجتماعی، روانشناختی و بیولوژیک اشاره کرد.
ارتباط استرس با مشکلات گوارشی پایگاه خبری لقمه: استرس می‌تواند باعث ایجاد طیفی از مشکلات گوارشی از جمله گرفتگی عضلات شکم، نفخ و از دست‌ دادن اشتها شود.
هر قرص را چه موقع باید خورد؟ بسیاری از ما مجبوریم برای پیشگیری یا درمان خود هر روز دارو بخوریم اما آیا می‌دانید هر دارویی را باید در زمان مناسبش در روز مصرف كرد؟ تحقیقات نشان داده خوردن داروها در زمان نادرست نه تنها اثر آنها را كم می‌كند بلكه در بعضی موارد ممكن است برای بدن مضر باشد. برای مثال خوردن داروهایی مانند داروی درمان آرتروز، پوكی استخوان یا سوزش معده در زمان مناسب می‌تواند تاثیر شگفت‌انگیزی روی میزان اثر آنها داشته باشد و زمان بهبود شما را به‌طور چشمگیری كاهش دهد.