نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  پیشگیری از سرطان‌ با تغذیه امروزه به طور گسترده‌ای در تمام دنیا این باور که م...

  آیا بستنی اعتیادآور است؟ افرادی هستند که می‌گویند غذا برای آنها همانند دارو...

  حفظ امنیت غذایی در کشور لازمه رسیدن به جامعه شاد است پایگاه خبری لقمه: نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد ک...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

آیا مصرف ماست میوه ای مفید است؟ ماست میوه ای چند وقتی است که مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است و به ویژه مادران سعی می کنند ماست را طعم دار کنند و به عنوان میان وعده در اختیار کودکان قرار دهند؛ از این رو این موضوع را با دکتر سیدسعید اسماعیلی پزشک و محقق طب اسلامی در میان گذاشتیم تا از درست یا نادرست بودن این شیوه مطلع شویم.
برای لاغری تا می توانید ماهی بخورید! پایگاه خبری لقمه: می خواهید لاغر شوید و در عین حال نمی توانید از خوردن غذاهای محبوبتان دست بکشید. ما یک پیشنهاد ویژه و هوس انگیز برای شما داریم، مصرف ماهی خود را افزایش دهید.
چگونه در دوران بارداری چاق نشویم؟ اگر وزنی بیش از آن چه پزشک توصیه کرده بود به دست آوردید، با پزشک راجع به آن صحبت کنید. در بیشتر موارد باید تا زایمان صبر کنید و پس از آن وزن اضافی را کاهش دهید.
قصۀ نان سنگک؛ از شاه عباس تا علی جغجغه و سهمیه بندی نان شاطر، خمیرگردان، نان پزان، نان درآر و پادو... این‌ها اعضای تیمی هستند که سال‌ها است خوشمزه‌ترین نان سنتی ایران را سر سفره‌های مردم می‌گذارند. مردانی که کنار تنها تنور مثلثی شکل دنیا می‌ایستند، و قدیمی‌ترین نان مثلثی شکل دنیا را می‌پزند؛ سنگک!