نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  فیبر و تا ثیر آن بر دیابت پایگاه خبری لقمه: حضور فیبر های رژیمی در رژیم غذای...

  خواص انار در طب سنتی این میوه كه از آن به عنوان میوه ای بهشتی یاد میشود...

  افزایش ریسک مرگ دیابتی ها با غذاهای فوق فرآوری شده پایگاه خبری لقمه: تحقیقات جدید نشان می دهد که غذاه...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

دست اندازهای جاده لاغری بخش زیادی از چاقی که در جامعه شاهد آن هستیم، به دلیل عادات بد غذایی است. غذاهای چرب، میان‌وعده‌های پر کالری، شیرینی‌ها و نوشیدنی‌های چاق‌کننده و عجله کردن در خوردن غذا از عوامل اصلی گسترش چاقی در جامعه است.
مزاج پاییز و زمستان و تدابیر آن مزاج این فصل، سرد و خشک است. مزاج فصل پائیز در سرما و گرما معتدل، ولی در تری و خشکی همانند بهار به اعتدال نیست چون آفتاب تابستان هوا را کاملاً خشک نموده و اسباب تری در این فصل چندان آشکار نیست.
همه چیز درباره «تب کریمه کنگو» از شایعات تا تکذیب وزارت بهداشت پایگاه خبری لقمه: رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیردار وزارت بهداشت با تکذیب انتشار بیماری تب کریمه کنگو از طریق خوردن گوشت آلوده، تاکید کرد: برخی فکر می‌کنند که خوردن گوشت آلوده می‌تواند منجر به انتشار این بیماری شود؛ این موضوع را قویا تکذیب می‌کنم زیرا تنها عامل ابتلا به این بیماری تماس با لاشه و خون تازه حیوان بیمار است.
بیماری‌های تابستانی را دور بزنید! محققان می‌گویند در تابستان فعالیت میکروب‌ها (باکتری‌ها، ویروس‌ها، انگل‌ها، قارچ‌ها و...) به شدت افزایش می‌یابد. هوای گرم رشد و فعالیت آنها را تشدید کرده و همین مسئله خطر ابتلا به بیماری‌‌های مختلف در قلب، کبد، کلیه، پوست، چشم و مغز را افزایش می‌دهد.