نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  لیمو ترش مفیدترین دارو برای درمان گلو درد است لیمو ترش از جمله مواد بسیار مفید برای برطرف کردن ب...

  توصیه‌هایی برای همزمانی کرونا و آنفولانزا در فصل سرد پایگاه خبری لقمه: اگر در فصل گرما با شدت بسیار زیا...

  به این دلایل قبل از خواب چای نخورید پژوهشگران به افراد مستعد ابتلا به خون دماغ بویژه ت...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

با سوختگی‌های خفیف در آشپزخانه چه کنیم؟ مثلث آتش از 3 عامل گرما، اکسیژن و ماده سوختنی تشکیل‌شده و بی‌شک سهل‌انگاری در رعایت نكته‌های ساده ایمنی آشپزخانه، می‌تواند با ایجاد این مثلث خانه‌تان را به آتش بکشد...
شیرین کام بدون کالری زیاد کوچک و بزرگ ندارد. همه ما کمابیش عاشق طعم شیرین هستیم و خوردن شیرینی، نوشابه، بستنی و غیره را با هیچ‌چیزی در دنیا عوض نمی‌کنیم. البته خودتان بهتر می‌دانید که مصرف زیاد قند و شیرینی‌جات و نوشیدنی‌های شیرین برای سلامتی خوب نیست و مصرف بیش از اندازه این قبیل خوردنی‌ها زمینه ابتلا به چاقی و خدای نکرده دیابت نوع2 را فراهم می‌کند.
آیا خواص سبزی ها با طبخ از بین می رود؟ یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی با بیان اینکه:«برخی از اجزای غذایی و مواد مغذی سبزی ها مثل ویتامین های محلول در آب و ویتامین C نسبت به حرارت و محیط قلیایی بسیار حساس بوده و حرارت می تواند به درجاتی خواص آن را از بین ببرد.» تاکید کرد:«برای حفظ ویتامین C سبزی ها به هنگام پخت، سبزی را به ناگهان در آب جوش بریزید.»
قهرمانان میوه‌ای کدامند؟ برای سنجش ارزش و اهمیت هر چیزی معیارهایی وجود دارد. مهم‌ترین معیار سنجش ارزش میوه‌ها نیز میزان آنتی‌اکسیدان‌های آنهاست. البته میوه‌ها معمولاً خیلی دست پر هستند و فواید زیادی برای سلامتی ما دارند.