نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  10 تفاله غذایی که بهتر است آنها را دور نریزید ته مانده ها و تفاله های بعضی از غذاها و میوه هایی ...

  ارتباط سرطان معده با مصرف نمک توصیه شده است که مصرف روزانه نمک درحدود ۶ گرم یعن...

  آیا ماءالشعیر برای سلامتی مفید است؟ ماءالشعیر یکی از نوشیدنی‌های معمول است که از جوانه...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

آیا گوشت مرغ، قسمت بهتر و بدتر دارد؟ کدام قسمت مرغ دارای ارزش تغذیه‌ای بالاتر یا کالری کمتری است؟ آیا درست است که نباید در مصرف بال مرغ افراط کنیم؟ در این مطلب به این سۆال‌ها پاسخ داده‌ایم.
یخچالی خوشبو، تمیز و بدون برفک داشته باشیم یکی از لوازم ضروری در هر خانه ای یخچال است که همه افراد خانه با آن سرو کار دارند.از بچه ها که در آن به دنبال خوراکی می گردند تا خانم خانه که وظیفه سر و سامان دادن و نظافت آن را بر عهده دارد و البته وظیفه پر کردن قفسه های یخچال نیز به عهده مرد خانه است! بنابراین خیلی مهم است که این وسیله «همه گیر» به خوبی تمیز شده و از ظاهری خوب برخوردار باشد.
چرا در میانسالی دچار افزایش وزن می شویم؟ افزایش وزن در دوران میانسالی یک مشکل مرسوم و مبتلا، به ویژه در جامعه ی شهری است. بسیاری از افراد به موازات افزایش سن، وزن شان نیز افزایش می یابد و در نهایت ممکن است در حوالی 40 سالگی دچار چاقی و اضافه وزن گردند.
یک همبرگر چه هزینه هایی برای طبیعت ایجاد می کند؟ هزینه های زیست محیطی مانند زمین، آب، علوفه و گازهای گلخانه ای که در پس تولید گوشت لازم جهت تولید یک همبرگر قرار دارد، بسیار مهمتر و بیشتر از آن است که فکرش را می کنید.