نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  شب قبل از امتحان دمنوش نعنا و عسل بنوشید یک کارشناس تغذیه گفت: در شب قبل از امتحان بهتر است...

  تخمه هندوانه برای کاهش سطح کلسترول بد خون مفید است متخصصان تغذیه می‌گویند تخمه هندوانه که بیشتر مردم ...

  این ۵ میوه تابستانی ضد سرطان تابستان فصل خوبی برای لذت بردن از میوه‌های خنک کنن...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

رنگ درمانی با میوه ها و سبزیجات بسیاری از درمانگران شیوه‌های طبیعی در سراسر جهان بر این باورند که مصرف دست‌کم 5نوع میوه و سبزی در طول روز می‌تواند تاثیر ماندگاری بر حفظ سلامت و تندرستی افراد داشته باشد.
سفره و صندوق پایگاه خبری لقمه: شاید عنوان این تیتر در نگاه اول عجیب به نظر برسد و مخاطب با خود بگوید غذا چه ربطی با انتخابات به عنوان یک کنش سیاسی دارد؟!اما واقعیت این است غذا به عنوان نماد و مصداقی از بهبود اوضاع زندگی و به مثابه یک شاخص اقتصادی از اهمیت و جایگاه خاصی در برنامه های نامزدهای انتخاباتی برخوردار است و بخش عمده ای از فعالیت ها و وظایف یک رئیس جمهور به شکل مستقیم و غیر مستقیم با مساله غذا در ارتباط است.
چرا باید شام را زودتر خورد؟ اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که اخبار مربوط به سلامت و تناسب اندام را پیگیری می‌کنند، حتما تاکنون بارها از پزشکان و متخصصان تغذیه شنیده اید که باید شام را پیش از ساعت 7 شب خورد.
راز خوشرنگ و خوشمزه تر شدن خورشت فسنجان می خواهیم فوت کوزه گری یک خورشت فسنجان بسیار خوشمزه و البته خوشرنگ را بر ملا کنیم که با شیوه ای بسیار ساده و باور نکردنی امکان پذیر است پس با ما همراه باشید :