نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  آنتی بیوتیک جدیدی به نام بادنجان بادمجان دارای ترکیباتی است که از انواع عفونت های ب...

  مصرف مولتی ویتامین خطر سقط جنین را افزایش می هد محققان می گویند مادرانی که شش هفته قبل از لقاح از ...

  افزایش ریسک مرگ دیابتی ها با غذاهای فوق فرآوری شده پایگاه خبری لقمه: تحقیقات جدید نشان می دهد که غذاه...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

این فست فودهای آمریکایی را تحریم کنید شاید مردم آمریکا چاق ترین مردم دنیا باشند، ولی بدان معنا نیست که بازار آنها در انحصار فست فود باشد. فست فودهای زنجیره ای آمریکایی از جمله پیتزا هات، کی اف سی و مک دونالدز در نقاطی غیر از آمریکا غذاهایی ارائه می دهند که آمریکایی ها در کشور خودشان نمی توانند بخورند.
اشتباهات رایج در آشپزی و راه حل آنها احتمالا شما هم ادویه را در دسترستان کنار اجاق گاز نگه می‌دارید، یا وقتی عجله دارید در ظرف و ماهیتابه با این گمان که کار پخت و پز غذا زود‌تر تمام شود، مقدار بیشتری مواد غذایی می‌ریزید؛ بعید نیست در این مواقع زیاد هم منتظر خوب داغ شدن روغن نشوید. این گونه کارهای اشتباه را در حین آشپزی بسیاری افراد می‌توان دید.
این خوراکی ضد سرطان پروستات است محققان دانشگاه کالیفرنیا در تحقیقات اخیر خود دریافتند که گردو سرعت رشد تومورهای سرطانی پروستات را در موش های آزمایشگاهی کاهش می ‌د‌هد.
۹ چیزی که تیروئیدتان را تهدید می کند بحث در مورد ترکیبات شیمیایی، یک موضوع تخصصیه. اما چاره ای نیست برای حفظ سلامت باید بخشی از این مواد رو شناخت. از جمله این ترکیبات پرفلورنیته (PFCS) . این ماده نوعی فلورید شیمیایی با ویژگی های منحصر به فرده.