نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  بهترین وقت برای نوشیدن قهوه یا چای چه زمانی است؟ به گفته استیون میلر که دانشجوی دکترای عصب‌شناسی اس...

  لبنیات محلی بخوریم یا نه؟ آیا واقعا این لبنیات محلی و طبیعی هستند و چه افراد...

  تند غذا خوردن چاقتان می‌كند به سرعت غذا خوردن منجر به چاقی می‌شود.

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

اسامی غیرمتعارف در کافی شاپ و رستورانها نشانه چیست پایگاه خبری لقمه: ناپلیتانا، مالیبوی آناناس، موهیتو و رازبری مارگریتا؛ هیچ​کس نمی​داند این اسامی ناآشنا دقیقا از کی در فهرست غذایی ما ایرانی​ها جای گرفتند. هرچه که هست حالا جا برای خودنمایی اسامی عجیب آن ور آبی باز شده است .
مواد غذایی کلیدی برای سلامت ریه ها سلول‌های ریه مدام با آلاینده‌ها و سمومی که تنفس می‌شوند در معرض آسیب قرار دارند، اگر مواد مغذی که می‌توانند این سموم را خنثی و دفع کنند به موقع در دسترس سلول‌های ریه نباشند ریه‌ها به تدریج دچار آسیب جدی می‌‌شوند.
بزرگ شدن سینه ها در مردان و طاسی در زنان بدن سازان ممکن است اقدامات افراطی ای جهت بهبود عملکرد جسمی و فیزیکی خود انجام دهند. به گزارش سلامت نیوز همانطور که سایت مایوکلینیک می گوید بدن سازان و دیگر ورزشکاران ممکن است مکمل هایی مانند استروئید، کراتین، دیورتیک ها استفاده کنند در حالیکه متوجه خطرات و عوارض جانبی مهم این داروها نباشند.
آشنایی با خواص آرتیشو آرتیشو یا همان کنگر فرنگی خواصی دارد که به درد سلامتیتان می‌خورد. با ما همراه باشید تا با گوشه‌ای از خواص این کنگر آمده از فرنگ آشنا شوید.