نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  7 فایده آب هندوانه آب هندوانه نه تنها یک نوشیدنی گوارا و مناسب برای ف...

  درمان ۷ نوع بیماری با ۷ نوع میوه خشک بسیاری از مردم تلاش می کنند برای حفظ سلامت و پیش گ...

  پیش غذاهای سالم تر فست فودها! راستش را بگویید! اگر دلتان بخواهد یک وعده فست‌فود ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

حالا، اگر جرأت دارید پفک بخورید! پفک با کمی ماست موسیر، عصرانه خوشمزه‌ای برای یک عصر خواب‌آلود پاییزی، درست قبل از شروع نوشتن مشق‌های تمام نشدنی است، اما مصرف این خوراکی خوشمزه را باید محدود کرد، می‌دانید چرا؟ ادامه‌ی مطلب را بخوانید.
۱۰ عادتی که باعث می‌شود چاق شوید اگر کاهش وزن آسان بود، هیچکس اضافه وزن نداشت! حقیقت این است که رولت تخم مرغ، خیلی خوشمزه‌تر از نیمرو است، مزه‌ی سیب زمینی سرخ‌کرده خیلی بهتر از سالاد کنار غذاست، و مرغ هم لذیذتر خواهد شد اگر آنرا سوخاری کرده باشید.
وقتی فک‌تان خرت خرت می‌کند «فکم موقع باز و بسته کردن صدا می‌دهد، نمی‌توانم درست غذا بجوم، وقتی غذا می‌خورم زود فکم خسته می‌شود و بی‌دلیل درد می‌کند ...» اینها و چندین شکایت مشابه از جمله رایج‌ترین مشکلاتی است که بیماران در کلینیک‌های دندانپزشکی به دندانپزشک ابراز می‌کنند و به‌دنبال راه درمان آن هستند؛ مشکلاتی که از آنها با عنوان اختلالات مفصل گیجگاهی فکی یاد می‌شود و افراد بسیاری در سطح دنیا به آن مبتلا هستند.
نکاتی در مورد لیمو امانی لیمو امانی همان لیمو ترش معمولی خشك شده است . اما شهرت آن به اسم لیمو " امانی " به دلیل این است كه شهر امان پایتخت كشور اردن معروف ترین نوع لیمو را دارد.