نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  استخوان های سالم می خواهید؟ اینها را بخورید وقتی صحبت از ساختن استخوان های محکم و قوی می شود، ...

  مصرف قهوه در دوران بارداری مجاز است؟ تحقیقات جدیدی که در رابطه با نوشیدن قهوه در دوران ...

  غذاهای مفید برای حفظ سلامت كلیه‌ها پزشكان تاكید دارند، مراقبت از كلیه‌ها به اندازه مر...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

4 ترفند موثر برای مقابله با ضعف‌های غذایی همه‌ی ما کمابیش در زندگی ضعف‌هایی داریم که ما را آسیب پذیر می‌کنند. در حوزه‌ی تغذیه نیز این ضعف‌ها وجود دارند و به مراتب بیشتر هم هستند.
قصۀ نان سنگک؛ از شاه عباس تا علی جغجغه و سهمیه بندی نان شاطر، خمیرگردان، نان پزان، نان درآر و پادو... این‌ها اعضای تیمی هستند که سال‌ها است خوشمزه‌ترین نان سنتی ایران را سر سفره‌های مردم می‌گذارند. مردانی که کنار تنها تنور مثلثی شکل دنیا می‌ایستند، و قدیمی‌ترین نان مثلثی شکل دنیا را می‌پزند؛ سنگک!
غذاهای خنگ کننده! شاید فکر می کنید هوش و استعداد ذاتی است و نمی توانید بیش از این باهوش شوید، اما بعضی از خوراکی ها کارایی مغزتان را تحت تاثیر قرار داده و شما را باهوش تر می کند.
مصرف شیر گاو در دوره نوزادی موجب آسیب دستگاه گوارش می‌شود یک فوق تخصص گوارش کودکان با اشاره به اینکه عدم درمان خونریزی‌های گوارشی کودکان تاثیرات سوئی بر رشد و وضعیت قلبی آنان دارد، گفت: مصرف شیر گاو در دوره نوزادی موجب آسیب به مخاط دستگاه گوارش خواهد شد؛ بنابراین کودکانی که زمینه آلرژی‌های غذایی دارند در صورت مصرف شیر گاو، دچار خونریزی‌های گوارشی می‌شوند.