نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  مسواک بزنید تا عقلتان زایل نشود! پایگاه خبری لقمه: طبق نتایج یک تحقیق جدید، از ارتب...

  خطر سحری نخوردن چیست؟ پایگاه خبری لقمه: متخصص داخلی با تأکید بر اینکه با...

  با این كار سلامتی نوزاد خود را بیمه كنید! ویتامین ها و عناصر معدنی که مجموعا « ریز مغذیها » ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

قابل توجه خانم‌هایی که بعد از ازدواج چاق شده‌اند در موارد زیادی مشاهده می کنیم خانم قبل از ازدواج در کنترل وزن و تناسب اندامشان دقت و حساسیت فوق العاده ای دارند؛ اما پس از ازدواج با اضافه وزن زیادی مواجه می شوند و هرگز پی به علت آن نمی برند. در این مطلب به مواردی که موجب این اتفاق می شود، می پردازیم.
جایگاه ایران در سرانه مصرف چای جهانی+اینفوگرافیک پایگاه خبری لقمه: اگرچه ایرانیان پرمصرف‌ترین چای‌خوران جهان نیستند اما در جمع پنج کشور پرمصرف قرار دارند.
فلج حنجره در اثر مصرف سم تجزیه نشده در صیفی جات/ ابتلا به ام اس و دیابت نتیجه استفاده از کودهای شیمیایی یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی با بیان اینکه چندی پیش عده ای از افراد به دلیل استفاده از صیفی جاتی که قبل از تمام شدن دوره کارنس به بازار عرضه شده بودند دچار فلج حنجره شده اند نسبت به عوارض خطرناک استفاده بی رویه از کودهای شیمیایی در محصولات کشاورزی هشدار داد.
قبل از رژیم گرفتن حتما بخوانید/ محتویات یک رژِیم خوب رژیم غذایی به آنچه که فرد در طول روز می‌خورد یا می‌آشامد اطلاق می‌شود. زمانی که برای رژیم گرفتن برنامه‌ریزی می‌کنید، باید متوجه باشید که مقدار کالری مناسب شما چقدر است.